پروژه‌های تولید برق پیش از رسیدن به ایام پیک بار به اتمام برسند

علی اکبر حسینی محراب در نشست با مدیران حوزه آب و برق استان با اشاره به سیره عملی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: همه مدیران در هر سطح و جایگاهی باید سیره عملی حاج قاسم را مرور کنند؛ زیرا عمل و اخلاص مسئولان منجر به حل مشکلات مردم و ایجاد حس رضایت‌مندی در جامعه خواهد شد.

وی خوزستان را مهمترین استان حوزه آب و برق در کشور دانست و عنوان کرد: پروژه‌های تولید برق پیش از رسیدن به ایام پیک بار به اتمام برسند؛ همچنین نوسازی در دستور کار سازمان توزیع برق قرار گیرد.

حسینی محراب با تاکید بر تسریع در ترمیم نوارهای حفاری تصریح کرد: در صورت لزوم بسیج امکانات صورت گیرد تا ضمن کاهش گره‌های ترافیکی و فشار از روی شهر حس رضایتمندی در شهروندان افزایش یابد.

استاندار خوزستان بر ارتقا کیفیت آب شرب مصرفی مردم تاکید کرد و افزود: کیفیت آب شرب مصرفی مردم در مناطق مختلف افزایش یابد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت کارهای نوآورانه استفاده شود، ادامه داد: پساب‌ها تصفیه، مدیریت و بکارگیری شوند.

حسینی محراب با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌ها گفت: حل مشکلات مردم باید دغدغه نخست مدیران باشد به گونه‌ای که جریان محبت میان مردم و مسئولان در استان گسترش یابد.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.