دستگیری اعضای باند توزیع کنندگان ارزهای جعلی در تهران

حادثه ۲۴ –  رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۵ نفره توزیع کنندگان ارز‌های جعلی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی  بااعلام این خبر اظهار کرد: اوایل آذر ماه سال جاری خبری مبنی بر توزیع ارز‌های جعلی «روپیه هندی» جعلی در محدوده بازار تهران دریافت و با توجه به اهمیت موضوع مراتب در دستور کار کارگاهان مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 وی با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیقات اولیه موفق شدند ۲ تن از اعضای این باند را که از اتباع کشور‌های همسایه بودند در حال توزیع اسکناس‌های جعلی دستگیر کنند ادامه داد: در بررسی‌های دقیق تر، از متهمان ۱۰۵ قطعه اسکناس جعلی شامل ۸۹ قطعه اسکناس ۲۰۰۰ روپیه‌ای و ۱۶ قطعه اسکناس ۵۰۰۰ روپیه‌ای کشف شد.

این مقام انتظامی توضیح داد: متهمان پس از انتقال به اداره سیزدهم این پلیس اظهار کردند اسکناس‌ها را از ۳ تبعه دیگر از کشور‌های همسایه خریداری کردند و در شاخه دیگری از بررسی‌های، کارآگاهان مخفیگاه این ۳ متهم را در شهر “قم” شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تهران گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی کاراگاهان سایر اعضای این باند را نیز در شهر قم دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی تهران انتقال دادند. گودرزی خاطرنشان کرد: با اعتراف متهمان به بزه انتسابی، هر ۵ متهم با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.