انفجار کوره ذوب آهن در گرمسار یک کشته و ۵ مصدوم بر جا گذاشت

 حادثه ۲۴ –  معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از مرگ یک تن و مصدومیت پنج تن دیگر درپی انفجار کوره ذوب آهن در گرمسار خبر داد.

 مرتضی مرادی‌پور درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۱۵ امروز در تماس با سامانه ۱۱۲ سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر خبری مبنی بر انفجار کوره ذوب آهن در یک شهرک صنعتی واقع در گرمسار اطلاع داده شد که درپی آن با توجه به گزارش دریافتی تیمی از امدادگران جمعیت هلال احمر به محل اعزاک شدند.

وی با اشاره به حضور امدادگران در محل گفت: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که این حادثه در یک شرکت انرژی واقع در شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار رخ داده و زمان وقوع آن نیز حوالی ساعت ۱۱:۵۰ بوده است.

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در این حادثه پنج تن دچار مصدومیت شده و از سوی عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: متاسفانه یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پس از رهاسازی توسط هلال احمر به عوامل پزشکی قانونی تحویل داده شد.

مرادی پور با بیان اینکه علت این انفجار از سوی عوامل مربوطه در دست بررسی است، گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.