آخرین خبر از نقل و انتقالات پرسپولیس/ خط قرمز یحیی روی چند بازیکن

حادثه ۲۴ –  به احتمال فراوان باشگاه پرسپولیس درست مثل تابستان، نقل و انتقالات شلوغی را در نیم فصل پشت سر خواهد گذاشت

پرسپولیس در تابستان نقل و انتقالات شلوغی را سپری کرد. بازیکنان زیادی از این تیم خارج شدند و ورودی‌های پرسپولیس هم تقریبا زیاد بودند. خیلی‌ها تا همین چند ماه قبل و با توجه به لیست پرسپولیس، فکر می‌کردند خبری از ورودی و خروجی زیاد در نیم فصل نخواهد بود و پرسپولیس با کمترین تغییر نیم فصل دوم را آغاز خواهد کرد. با این حال رفتن لوکادیا، مصدومیت‌های پی در پی دیاباته، و عملکرد ضعیف چند بازیکن در پست‌های مختلف باعث شد تا پرسپولیس به فکر جذب چند بازیکن جدید بیفتد و در این راه چند بازیکن هم باید این تیم را ترک کنند.

در حالی که تیم پرسپولیس پنجشنبه در چارچوب هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر به مصاف نساجی خواهد رفت، از حالا گمانه‌زنی‌هایی برای فصل نقل و انتقالات درباره این تیم به راه افتاده است.پرسپولیسی در اولین گام قرارداد عیسی آل کثیر را تمدید کردند و این بازیکن از همین هفته می‌تواند در صورت آمادگی برای سرخ پوشان به میدان برود.

در هفته‌های اخیر و در پی نیمکت‌نشینی حامد پاکدل و مهدی عبدی صحبت‌هایی در خصوص جدایی احتمالی آنها در نیم‌فصل مطرح شده و به احتمال زیاد حداقل یکی از این دو بازیکن از پرسپولیس جدا خواهد شد.

بعد از جام جهانی درباره مهدی ترابی هم صحبت‌هایی مطرح شد که پیشنهادی از کشور یونان دارد اما نه پیشنهادی به پرسپولیس تا این لحظه رسیده و نه ترابی تمایل دارد که در این شرایط پرسپولیس را ترک کند چرا که او تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد و در صورتی که بخواهد تصمیمی برای آینده فوتبالی خود بگیرد احتمالا آن را به فصل آینده موکول خواهد کرد.مرتضی پورعلی گنجی که در هر ۳ بازی تیم ملی در جام جهانی به صورت فیکس بازی کرد، با چند پیشنهاد از قطر و امارات مواجه شده ولی این بازیکن به احتمال زیاد تا پایان فصل در پرسپولیس ماندنی خواهد بود. بعد از جدایی ناگهانی لوکادیا، یحیی گل محمدی نیاز مبرمی به جذب یک مهاجم ششدانگ دارد. اولویت یحیی خرید مهاجم خارجی است ولی در صورتیکه نتواند گزینه ایده آل خود را پیدا کند، سراغ گزینه‌های ایرانی خواهد رفت.

به غیر از جذب مهاجم، یحیی قصد دارد یک‌هافبک میانی و یک مدافع چپ را هم جذب کند ولی خودش هم خوب می‌داند که جذب بازیکنی که قرارداد دارد، در نیم فصل بسیار سخت خواهد بود. همچنین این احتمال وجود دارد پرسپولیس چند بازیکن را برای معاوضه با گزینه‌های مدنظر یحیی گل محمدی به باشگاه‌های دیگر پیشنهاد دهد. به طور حتم مهم ترین قسمت از نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس مربوط به لیست مازاد یحیی گل محمدی خواهد بود.

چند بازیکن پرسپولیس که اصلا در حد و اندازه‌های خودشان نبودند و چند بازیکن که فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکردند، از جمله نفراتی هستند که امکان جدایی شان در نیم فصل وجود دارد. شنیده‌های ما حاکی از آن است که در بین نفراتی که ممکن است از پرسپولیس جدا شوند، نام چند ستاره هم به چشم می‌خورد که در صورتی که شرایط آنطور که آن‌ها دلشان می‌خواهد پیش نرود، ممکن است در همین نیم فصل از پرسپولیس جدا شوند.

البته ذکر این نکته لازم است که یحیی گل محمدی وقتی اجازه جدایی ستاره‌های تیمش را می‌دهد که بتواند جانشین‌های مدنظرش را پیدا کند و با آن‌ها به توافق برسد. در غیر این صورت با همین نفرات فعلی ادامه خواهد داد و اجازه جدایی به بازیکنانش را نخواهد داد. گل محمدی بعد از بازی مقابل نساجی لیست مازاد و همچنین لیست خرید خود را مدیریت باشگاه می‌دهد تا کارهای جذب نفرات مدنظرش انجام شود.

با توجه به اینکه در بین دو نیم فصل تعطیلات زیادی وجود ندارد و تیم‌ها استراحتی نمی‌کنند، کارهای جذب بازیکن‌های جدید باید خیلی زود و به سرعت انجام شود تا نفرات جدید فورا به تمرینات اضافه شوند. از این رو مدیران باشگاه پرسپولیس فرصت زیادی برای خرید بازیکن نخواهند داشت و باید به سرعت کارها را پیش ببرند.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.