جزئیات تصادف مرگبار در بزرگراه اقارب پرست اصفهان

حادثه ۲۴ –  رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان در خصوص وقوع ۲ تصادف در بزرگراه شهید اقارب پرست شهر اصفهان که منجر به فوت یک نفر و مجروح شدن ۲ نفر دیگر شد توضیحاتی را ارائه کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در این خصوص اظهار داشت: ماموران پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان ساعت ۳:۲۸ دقیقه امروز از وقوع ۲ تصادف در بزرگراه شهید اقارب پرست شهر اصفهان مطلع و بلافاصله در محل حضور یافتند.

وی افزود:در بررسی دقیق صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پراید که در مسیر شمال به جنوب این بزرگراه تردد می‌کرد از پشت با یک دستگاه کامیون کشنده برخورد کرده که این حادثه منجر به مجروح شدن ۲ سرنشین خودروی پراید شده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: راننده خودرو سواری پراید پس از وقوع تصادف از خودرو خارج شده و به سمت لاین مخالف می رود که براثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیون در دم جان خود را از دست می‌دهد.

وی بابیان اینکه علت خروج راننده خودروی سواری پراید از صحنه تصادف و رفتن آن به لاین مخالف مشخص نیست گفت: در حادثه اول کارشناسان راننده خودروی سواری پراید را به علت عدم توجه به جلو مقصر شناخته و در حادثه دوم عابر را به دلیل نقض ماده ۴ آئین نامه راهنمایی و رانندگی مبنی بر ورود ناگهانی به بزرگراه مقصر تشخیص دادند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.