دستگیری موتورسوارن زورگیر در پاکدشت

حادثه ۲۴ –  فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری اعضای باند ۱۰ نفره سارقان که اقدام به زورگیری همراه با خشونت می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ نجم الدین مرادی گفت: با توجه به وقوع زورگیری توسط راکبان چند دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل پاسگاه فیلستان قرار گرفت.

 وی افزود: با بررسی دوربین‌های مدار بسته، اظهارات شکات، تصویر سازی از متهمان و انجام اقدامات فنی و تحقیقات میدانی اطلاعات مشخصی از زورگیران به دست آمد که در اختیار گشت‌های کلانتری قرار داده شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: گشت کلانتری در ساعات پایانی شب گذشته با توجه به اطلاعات داده شده به یک موتورسیکلت با ۳ سرنشین مظنون شده و راکبین به محض رویت واحد گشت اقدام به فرار نمودند که با هوشیاری گشت متوقف و ۳ نفر دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده تعداد ۷ نفر از همدستان نیز در مخفیگاهشان دستگیر و از محل ۹ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، آلات و ادوات شماره‌های دست کوب کشف و ضبط شد.

سرهنگ مرادی اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان نحوه سرقت‌ها را اینگونه عنوان می‌کنند که در جاده‌های روستایی و مکان‌های خلوت و با چندین دستگاه موتور سیکلت راه را بر طعمه خود بسته و پس از مضروب ساختن وی با قمه، شمشیر و چماق موتورسیکلت وی را به سرقت برده و با از بین بردن شماره اصلی موتور سیکلت و کوبیدن شماره جعلی جدید اقدام به فروش می‌کردند.

در پایان فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اعلام کرد، اعضای این باند ۱۰ نفره پس از تکمیل پرونده به مقام قضائی معرفی و در اختیار پلیس آگاهی می‌باشد از شهروندانی که به این شیوه مورد سرقت و زورگیری قرار گرفتند درخواست می‌شود برای پیگیری و شکایت به پلیس آگاهی پاکدشت مراجعه نمایند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.