جزئیات مرگ خاموش ۳ نفر در کرمانشاه

حادثه ۲۴ –  مسؤول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تائید مرگ سه نفر براثر گازگرفتگی، نسبت به وقوع این حادثه تلخ ابراز تاسف و تأثر کرد و بروز آن را ناشی از بی توجهی به هشدارها پیرامون مخاطرات وسایل گرمایشی غیراستاندارد، دانست.

قاتل خاموش هر روز قربانیان تازه‌ای می‌گیرد و طی یک ماه اخیر در شهرستان سرپل‌ذهاب یک نفر،  و دو جوان در اسلام‌آباد غرب و صبح امروز سه نفر دیگر در بیستون  به‌دلیل استنشاق گاز منواکسید کربن جان خود را از دست دادند.

اکبر آزادی، مسؤول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  با تائید مرگ سه نفر امروز بر اثر گازگرفتگی، نسبت به وقوع این حادثه تلخ ابراز تاسف و تأثر کرد و بروز آن را ناشی از بی توجهی به هشدارها پیرامون مخاطرات وسایل گرمایشی غیراستاندارد، دانست.

وی گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن  ساعت ۸ و ۳۵ دقیقه صبح امروز  سه نفر در روستای سنقرآباد بیستون جان خود را از دست دادند.

وی گفت: این سه مرد بین ۲۵ تا ۴۵ سال سن داشته که در ساختمان محل کار خود به دلیل استفاده غیرایمنی از بخاری، تجمع گاز منواکسید کربن موجب جان باختنشان شده است.

مسؤول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مردم خواست در نصب وسایل گرمایشی نکات ایمنی را رعایت کنند و گفت:، برای سرویس و تنظیم و راه‌اندازی تجهیزات گازسوز و گرمایشی از افراد متخصص استفاده کنند.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.