شکست تیم هندبال ایران مقابل میزبان

کد خبر : ۱۸۶۲۹۵۵ |
۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰ |
۵۶ بازدید |

۰
دیدگاه

شاگردان وسلین وویوویچ در اولین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه هندبال کاتوویتس مقابل لهستان به میدان رفتند اما نتیجه را برابر تیم میزبان واگذار کردند.

شکست تیم هندبال ایران مقابل میزبان

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه هندبال کاتوویتس به مصاف لهستان میزبان رفت و با وجود ارائه یک نمایش زیبا با نتیجه ۳۲ بر ۲۷ تن به شکست داد.

تیم تحت هدایت وسلین وویوویچ با وجود در اختیار نداشتن ۲ بازیکن اصلی خود به دلیل مصدومیت (سید علیرضا موسوی) و ۲ بازیکن کلیدی دیگر به دلیل عدم صدور روادید (محمد رضا کاظمی، محمدرضا اورعی) در نیمه نخست موفق شد لهستان را در برابر دیدگان تماشاگرانش با نتیجه ۱۷ بر ۱۶ شکست دهد.

در نیمه دوم نیز نتیجه بازی تا پیش از ۱۰ دقیقه آخر پایاپای دنبال شد و سرمربی تیم ملی ایران شاگردان خود را مورد ارزیابی و محک قرار داد و دست به تغییرات مختلفی زد.

لهستان با سابقه ۱۸ دوره کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان و حضور در ۵ دوره از بازی‌های المپیک یکی از قدرت‌های هندبال اروپا به شمار می‌آید.

لهستانی‌ها در کارنامه خود کسب مدال برنز المپیک و همچنین یک نقره و سه برنز قهرمانی جهان را دارند و در تلاش هستند تا در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان بتوانند عملکرد درخشانی داشته باشند.

در ادامه دیدارهای تورنمنت تدارکاتی چهارجانبه کاتوویتس ملی‌پوشان ایران روز پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه با بلژیک مصاف خواهند کرد و روز جمعه ۱۶ دی با مراکش دیدار می‌کنند.