دستگیری ۸۲ قاچاقچی با ۳۵۰۰ کیلوگرم موادمخدر در کویر

حادثه ۲۴  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از سه تن انواع موادمخدر به ویژه در نقاط کویری حاشیه شرقی طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سردار مجید کریمی در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای رصد و کنترل فعالیت‌های مجرمانه باندهای قاچاق مواد مخدر، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی که قصد جابه جایی و انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور را داشتند به دست آمد که با برنامه ‌ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف کامل اطلاعاتی و نیز رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس در استان های سیستان و بلوچستان و کرمان مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله‌های سنگینی از موادمخدر را از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به کشور منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در ادامه تصریح کرد: ماموران انتظامی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات‌های غافلگیرانه، موفق به کشف سه و نیم تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۸۲ نفر قاچاقچی شدند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، کریمی افزود: در این عملیات ها ۱۰۸ دستگاه خودرو سبک و سنگین، ۱۸ دستگاه موتورسیکلت، دو قبضه سلاح و ۲۰۰ فشنگ جنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط  شد.

کریمی همچنین به جدیت پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و نیز معتادین متجاهر اشاره کرد و افزود: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و نیز افزایش رضایتمندی عمومی تعداد ۸۴۱ نفر خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر و ۱۰۲۹ نفر معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

وی با قدردانی از پیگیری و تلاش های مجاهدت گونه همکاران خود در مجموعه انتظامی کشور، با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده خانمان سوز مواد مخدر، ضمن تشکر از همکاری مردم عزیز با پلیس از آنها خواست همچون گذشته یاری‌گر پلیس باشند.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.