مرگ هولناک مرد ۶۵ ساله در آتش سوزی خانه‌ای در خاوران

حادثه ۲۴  سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک تن درپی وقوع حریق در خیابان خاوران خبر داد.

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در یک منزل مسکونی در ساعت ۱۰:۴۴ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان خاوران، خیابان نفیس اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل که حدود سه دقیقه بعد از اعلام حادثه انجام شد، آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به قطع جریان برق وگاز محل کرده و همزمان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند. 

ملکی با بیان اینکه محل حادثه یک منزل مسکونی قدیمی به مساحت حدود ۱۲۰ مترمربع بود، گفت: دقایقی بعد آتش‌نشانان موفق به مهار شعله‌های آتش در این ساختمان شدند و همزمان گروه دیگر نیز با جسد سوخته مردی حدودا ۶۵ ساله مواجه شدند. مرگ این فرد از سوی عوامل امدادی مستقر در محل نیز به تایید رسید و در نهایت جسد برای بررسی علت قطعی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است، اظهارکرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و با تحویل محل به عوامل انتظامی مستقر در محل حادثه، به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.