سردار نقدی: در زمان انقلاب اسلامی، مردم در خیابان به کسی فحش ندادند

سردار محمدرضا نقدی در نشست تشکل‌های بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز که در سالن جلسات سازمان مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهارکرد: در یک نظام مردم سالار که انتخاب همه چیز از شورای شهر و شهرداری تا ریاست جمهوری و قانونگذاری بر عهده مردم است و رهبر کشور نیز بر اساس آرا نمایندگان مردم است؛ همه چیز بر اساس قاعده و مقررات است. در طول سال، در استانداری و ریاست جمهوری و مجلس معترض هستند، اعتراض را مطرح می‌کنند، نامه می‌زنند و نماینده برای گفت وگو مشخص می‌کنند و حل می‌شود و می‌روند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدان انقلاب اسلامی گفت: انواع تجمعات جلوی استانداری و فرمانداری‌ها انجام می‌شود مردم اعتراض می‌کنند و حقشان را می‌گیرند و شاید هم جایی به آن‌ها ظلم می‌شود؛ ولی مردم معترض نماینده دارند.

نقدی در پاسخ به سوالات دانشجویان با بیان اینکه شهید سلیمانی در فضای مجازی تروریست معرفی شده در حالی که رهبر و قهرمان ریشه‌کنی و مبارزه با تروریست است، ادامه داد: یک جمله از هرکدام از رهبران و شاگردان انقلاب بیاورید که تایید کند جایی را به آتش کشیده باشند. دادگاه سینما رکس تشکیل شد، اسناد و فیلم موجود است که حادثه سینما رکس توسط عوامل ساواک رخ داد. نباید مسائل سطحی را به انقلاب نسبت داد.

وی افزود: نمی‌شود با اطلاعات سطحی قضاوت کرد و انسان جان خود را در دست بگیرد و در خیابان بیاید. مردم (در زمان مبارزات انقلاب اسلامی) در خیابان آمدند و هیچ وقت هم به هیچ‌کس فحش ندادند؛ گفتند عدالت، آزادی، استقلال و حکومت اسلامی می‌خواهند. به کسی فحش ندادند و توهین نکردند. در برخی جاها در خاطرات ثبت شد که پیش از انقلاب اسلامی، آتش‌سوزی‌های مهیب شده بود و فرمان بود برای اینکه انقلابیون کنترل شوند و فضا برای سرکوب آماده شود.

نقدی در پاسخ به دانشجوی دیگری گفت: شبکه‌ها می گویند بروید، بکشید، رحم نکنید، آتش بزنید. قرآن و مسجد را آتش زدن یعنی چه؟ اینها مردم‌اند؟ مردم واقعا راضی هستند؟ چند نفر از این کار راضی هستند؟ امیرالمومنین(ع) هم مظلوم واقع شد، چه کسی ستمگر است؟

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در کشور تاکنون یک انتخابات عقب نیفتاده است در حالی که در بسیاری از کشورها انتخابات را زودتر دارند یا عقب می‌اندازند و پارلمان منحل می‌کنند. در ایران همه چیز بر اساس آرای مردم بوده است، در حالی که در انگلیس مجلس لرد و اشراف دارند و مجلس اشراف شامل ۸۰۸ نفر انتصابی است و برخی نیز موروثی هستند.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.