پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم خارجی

حادثه ۲۴  بعد از جدایی یورگن لوکادیا، باشگاه پرسپولیس قصد دارد یک مهاجم خارجی دیگر جذب کند.

باشگاه پرسپولیس که در ابتدای فصل یورگن لوکادیا را با قراردادی یک میلیون یورویی به خدمت گرفت، هیچ وقت تصور نمی‌کرد اگر به تعهدات مالی خوت در قبال این بازیکن عمل کند او باز هم در میانه فصل از ایران برود اما لوکادیا دو روز پیش از داربی به بهانه مرخصی ۴۸ ساعته از ایران رفت و بعد رسما قراردادش را فسخ کرد.

پرسپولیس در حالی از هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف رقابای خود رفته که عملا مهاجمی در ترکیب خود نداشت. لوکادیا که از ایران رفته بود و از طرف دیگر دیاباته‌ هم با مصدومیت روبرو بود و به‌ همین خاطر گل‌محمدی سعی در نبود مهاجمانش، بازیکنان دیگری را در خط حمله بازی بدهد.

در داربی گولسیانی برای پرسپولیس دو گل زد تا پرسپولیس برابر استقلال بازنده نباشد و در ادامه پس از تساوی بدون گل برابر پیکان، یک هافبک و یک وینگر برابر گل‌گهر برای پرسپولیس گلزنی کردند.

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر قرارداد عسیی آل‌کثیر را به امضا رساند تا این مهاجم که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بتواند در ترکیب پرسپولیس به میدان برود و از طرف دیگر به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است. گل‌محمدی گزینه‌هایی را پیشنهاد داده تا در صورت توافق پرسپولیس بتواند یکی از آنها را جذب کند.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.