تن‌هاخ: منچستریونایتد همیشه به دنبال قهرمانی است

کد خبر : ۱۸۶۳۳۱۵ |
۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۱ |
۱۶۱ بازدید |

۰
دیدگاه

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید هدف این تیم همیشه کسب جام در هر رقابتی است.

تن‌هاخ: منچستریونایتد همیشه به دنبال قهرمانی است

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد شب گذشته در دور سوم جام حذفی انگلیس به مصاف اورتون رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۳ از سد این تیم عبور کند و راهی مرحله بعدی شود. 
آنتونی و مارکوس رشفورد دو گل در این بازی به ثمر رساندند و کانر کودی نیز به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا تعداد گل‌های یونایتد به عدد سه برسد. اشتباه مرگبار داوید دخیا نیز باعث شد که یک گل نیز به نام اورتون در این دیدار ثبت شود. 
تن‌هاخ پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این بازی بسیار رقابتی بود، هر دو تیم یکدیگر را به چالش کشیدند. من فکر می‌کنم تماشاگران بزرگترین برنده این بازی بودند. تماشای این دیدار واقعا لذتبخش و جذاب بود. هر دو تیم موقعیت بسیاری داشتند و من خوشحالم که ما برنده این دیدار شدیم چون این نتیجه از نظر من عادلانه بود. آنها هم بسیار جسورانه بازی کردند و به همین دلیل بازی خیلی خوب بود.»

1787919

او درباره شانس این تیم برای قهرمانی گفت:« منچستریونایتد همیشه به دنبال کسب جام است. ما برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد اما نمی‌توان به زور این کار را انجام داد. ما باید صبر کنیم. باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم و به جام فکر کنیم. هنوز راه زیادی در پیش است.»
سرمربی منچستریونایتد با اشاره به برنامه‌اش برای این تیم در ماه‌های پیش رو اضافه کرد:« ما باید به صورت جدی روی این تیم کار کنیم. باید برای پیشرفت تلاش کنیم و این تنها نقطه تمرکز ما در حال حاضر است. فکر می‌کنم توانایی رسیدن به اهداف را داریم. می‌توانیم بجنگیم و این موضوع مهمی است. ما می‌توانیم منسجم بازی کنیم  و باید مقاوم باشیم. این تیم مهارت بسیاری برای پیروزی در هر بازی و در نهایت کسب جام دارد.»