محبی، غلامی، رضاوند، جلالی، مرادمند و خاقانی/ رکورد استقلال ساپینتو: شش ستاره مصدوم

کد خبر : ۱۸۶۳۵۱۲ |
۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۲ |
۶٫۷K بازدید |

۰
دیدگاه

محبی، غلامی، رضاوند، جلالی، مرادمند و خاقانی

استقلال در حالی مهیای بازی دوم با تراکتور می شود که به نظر می رسد قادر به استفاده از ۶ بازیکن به دلیل مصدومیت نباشد.

رکورد استقلال ساپینتو: شش ستاره مصدوم

به گزارش “ورزش سه”، عارف غلامی مهره مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو در قلب خط دفاعی که در بازی دوستانه با هوادار مصدوم شده بود، پیش از دربی در آستانه بازگشت به ترکیب اصلی تیم بود که بار دیگر دچار آسیب دیدگی شد و اکنون هفته  هاست در ترکیب استقلال به میدان نمی آید! ابوالفضل جلالی هم شرایطی مشابه با عارف غلامی دارد. پیش از دربی اعلام شد که او در حال پیدا کردن شرایط بازی در ترکیب استقلال است اما او هم دچار چالش درد دوباره از ناحیه زانو شد و با وجود اینکه در تبریز هم یکی از بازیکنان حاضر روی نیمکت بود، شانس بازی پیدا نکرد. به نظر می رسد همراهی استقلال در سفر به تبریز تنها برای پر کردن لیست استقلال بوده است. در غیر اینصورت ریکاردو ساپینتو به طور حتم به او بازی می داد.

محمد حسین مرادمند بعد از مصدومیت در دیدار با مس رفسنجان هنوز در اردوی تیم حاضر نشده است. سبحان خاقانی و آرش رضاوند هنوز هم شرایط بازی پیدا نکرده اند و هم چنان به صورت اختصاصی تمرین می کنند. به این جمع محمد محبی هم اضافه شده است. بازیکنی که در مصاف با تراکتور و در نیمه اول به دلیل مصدومیت جای خود را به امیر ارسلان مطهری داد. محمد محبی روز گذشته در تمرین ریکاوری استقلال در زمین حاضر نشد. مصدومیت او جدی است و دیدار با تراکتور را از دست خواهد داد.

1789098

مصدومیت های پی در پی بازیکنان اصلی استقلال که شاید ناشی از تعطیلات ۱۸ روزه جام جهانی و تمرین نکردن اختصاصی در این مدت باشد، بد جوری به استقلال ضربه زده است. استقلال در حالی که پیش از تعطیلات جام جهانی در ایجاد موقعیت بهترین تیم در لیگ برتر بود، بعد از این مسابقات دیگر آن شادابی و طراوت همیشگی را ندارد و اینروزها نه تنها در ایجاد موقعیت تیم خوبی نیست؛ بلکه به حریف موقعیت هم می دهد.