جاعل حرفه ای گذرنامه در ارومیه به دام افتاد

حادثه ۲۴ –  فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری جاعل حرفه ای گذرنامه با ۲۵ فقره جعل با عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی در ارومیه ، خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش در بیان جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر جعل اسناد و گذرنامه توسط فردی، موضوع شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی فرد جاعل شده که پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به کشف آلات و ادوات جرم، تصریح کرد: متهم در بررسی ها و تحقیقات پلیسی به عمل آمده، به ۲۵ فقره جعل گذرنامه معترف شد.

وی افزود: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار جهانبخش در پایان به شهروندان توصیه کرد برای انجام کارهای خود از مراحل قانونی اقدام کنند و به هیچ وجه به افراد ناشناس، کلاهبردار و جاعل مراجعه نکنند و در صورت اطلاع از این‌گونه موارد، موضوع را بلافاصله با شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات همشهریان از عملکرد پلیس است.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه ۲۴ بخوانید.  

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.