دستگیری پدر و پسر قاتل پس از ۱۶ ماه فرار

حادثه ۲۴ –  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری پدر و پسر قاتل پس از ۱۶ ماه فرار توسط ماموران انتظامی شهرستان راسک خبر داد.

سردار قنبری در تشریح این خبر اظهار داشت: در شهریور ماه سال گذشته طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل شهروندی در یکی از محلات شهرستان راسک، بلافاصله اکیپی مجرب از ماموران انتظامی شهرستان با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: در بررسی اولیه ماموران انتظامی و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که ۲ نفر با در دست داشتن سلاح کلاش اقدام به تیراندازی به طرف مقتول نمودند که در پی این تیراندازی یک نفر به قتل رسیده است.

 فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان از صحنه جرم متواری شدند، تصریح کرد: با جمع آوری سرنخ‌های موجود، مشخص شد متهمان مورد نظر با یک دستگاه خودروی تویوتا حامل بار قاچاق از نوع لته از مسیر جکیگور به راسک در حال تردد و پسر قاتل به دلیل شرکت در قتل در مسیر سرباز به راسک با قصد خروج از کشور بوده که تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: تلاش پلیس برای دستگیری ادامه داشته تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده، چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ‌هایی از محل اختفاء آن‌ها به دست آورده و در نهایت متهمان در عملیاتی ضربتی پس از ۱۶ ماه فرار و زندگی مخفیانه دستگیر شدند.

 سردار قنبری در پایان خاطر نشان کرد: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته متهمان به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات قبلی با مقتول اعلام و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.