مخفیگاه سرباند مسلح حمل محموله سنگین مواد مخدر در کرمان لو رفت

حادثه ۲۴ –  فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری سرباند حمل چندین محموله سنگین مواد مخدر در کرمان خبر داد‌ و گفت: با حضور ضربتی ماموران این عامل شرارت دستگیر شد.

سردار عبدالرضا ناظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری سرباند حمل چندین محموله سنگین مواد مخدر در کرمان خبر داد و اظهار داشت: عامل شرارت که به سبب مشارکت در حمل چندین محموله سنگین مواد مخدر و درگیری با پلیس تحت تعقیب بود شناسایی و دستگیر شد.

 وی افزود: ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ قرارگاه عملیاتی ابوذر استان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند یک شرور متواری که به حمل مسلحانه مواد مخدر و چندین درگیری مسلحانه با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های سیرجان، بافت، بردسیر، جیرفت و شهرستان خاتم استان یزد تحت تعقیب بوده در یکی از نقاط حاشیه شهر کرمان حضور و ترددهایی داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: در این راستا ماموران با حضور ضربتی در موقعیت مورد نظر این عامل شرارت و تحت تعقیب را در یکی از محله‌های حاشیه‌ای شهر کرمان شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان کرد: این شرور که با پاشیدن گل میخ در مسیر ماموران، هنگام عبور از مسیرهای فرعی روستای “گوشک” و تیراندازی به خودروی پلیس، حمل مسلحانه چندین محموله سنگین مواد مخدر به شهرستان سیرجان و استان‌های فارس، اصفهان و یزد، همراه با درگیری مسلحانه با ماموران و تحت تعقیب بودن از سوی پلیس شهرستان خاتم استان یزد را در کارنامه سیاه خود دارد پس از واکاوی اطلاعاتی و تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل و به اقدامات شرارت این شرور پایان داده شد.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.