تیوب‌سواری خونین در پیست سخوید یزد/ ۱۵ نفر راهی بیمارستان شدند

حادثه ۲۴ –  سازمان اورژانس یزد از مصدوم شدن ۱۵ نفر در محل پیست غیر استاندارد دهستان سخوید تفت در روز گذشته خبر داد.

روابط عمومی سازمان اورژانس یزد در این باره اعلام کرده است؛ روز گذشته و در پی بارش برف در تفجرگاه دهستان سخوید، متاسفانه تعداد ۱۵ نفر از شهروندان در این محل دچار حادثه شدند که ۱۴ نفر از این افراد در همان محل مداوا و یک نفر به بیمارستان شهید بهشتی تفت منتقل شد.

اورژانس یزد با امداد زمستانی روز جمعه ۱۶ دیماه طی ۱۰ ساعت استقرار کد اورژانس شهرستان تفت در پیست اسکی به یاری شهروندان شتافت.

تفرجگاه «سخوید» در دامنه جنوبی رشته کوه شیرکوه در تفتِ یزد، را به نوعی پیست اسکی یزد می‌دانند، فضایی که به دلیل نداشتنِ استانداردهای مناسب، سالانه آمارهایی از مجروحانِ این تفریحِ یخی را در یزد منتشر می‌کند. امسال نیز با بارش برف در این منطقه، باعث رونق گرفتن این تفرجگاه و حضور مردم در این منطقه شده است، این درحالی است که بارها مسئولان شهرستان تفت تنها وظیفه خود را هشدار دادن به مردم برای استفاده نکردن از این فضا می‌دانند، اما هیچ ارگانی حاضر نمی‌شود هزینه‌ای برای ساماندهی این فضا انجام دهد.

جمعه هفته‌ی پیش تصاویری مبنی بر غیر استاندار بودن این پیست و خطرات ناشی از آن با عنوان «تیوب‌سواری، تفریح نا ایمن یزدی‌ها» از سوی این رسانه منتشر و بازخوردهای فراوانی نیز به همراه داشت؛ حال امید است که مسئولان مربوطه بیش از پیش برای ساماندهی این محل تدابیری بیاندیشند.

گفتنی است؛ جمعه گذشته ۱۸ هزار دستگاه خودرو راهی این محل شدند که در نوع خود در استان یزد یک رکورد بود.

آخرین اخبار «حوادث یزد» را در صفحه حوادث یزد حادثه ۲۴ بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه ۲۴ را در اینجا دنبال کنید.