ارزش سهام عدالت در دی ۱۴۰۱ (قیمت روز)

سهام عدالت

 

سهام عدالت چیست

سهام عدالت نوعی یارانه است که طبق نظر دولت نهم، از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار شد. تا سال ۱۳۹۵ هیچ گونه سودی برای مردم واریز نشد و سود شرکت ها بابت واگذاری سهام به مردم برداشته شد. از سال ۱۳۹۵ عملا سهام عدالت بنام سهامداران شد و طی ۴ سال سود به حساب سهامداران واریز گردید.
در اردیبهشت ۹۹ علی خامنه ای رهبر انقلاب با در خواست حسن روحانی رئیس‌جمهور وقت مبنی بر آزاد سازی سهام عدالت موافقت کرد. عده ای با انتخاب روش مستقیم مالکیت و مدیریت سهام خود را در اختیار گرفتند و عده ای دیگر روش غیرمستقیم را انتخاب کردند و مدیریت سهام عدالت را برعهده شرکت های سرمایه گذاری استانی قرار دادند.
حالا هر روز با افزایش و کاهش قیمت نمادهای بورسی سبد سهام عدالت، ارزش سهام عدالت نیز دستخوش تغییراتی می شود. این صفحه ارزش سهام عدالت را بر مبنای سبد سهام ۵۳۲ هزار تومانی هر روز برای سهامداران آن گزارش می دهد.


 تلگرام نبض بورس | اینستاگرام نبض بورس


⇓ ‌ارزش سهام عدالت امروز ⇓


در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۵۴۶ هزار و ۹۶۹ تومان رسید که نسبت به دو روز معاملاتی گذشته ۲۵۳ هزار و ۶۲۹ تومان معادل ۲۳٫ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۱۸۱ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۳۴۰ تومان رسید که نسبت به دو روز معاملاتی گذشته ۱۳۴ هزار و ۲۴۱ تومان معادل ۱.۲ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۹۹ تومان رسید که نسبت به دو روز معاملاتی گذشته ۷۳ هزار و ۱۹۷ تومان معادل ۰.۶ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۴۵۹ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۲۹۶ تومان رسید که نسبت به دو روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۲۱ تومان معادل ۰.۱ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۳۷۷ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۳۱۷ تومان رسید که نسبت به دو روز معاملاتی گذشته ۲۱۶ هزار و ۲۲ تومان معادل ۱.۹ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۵۹۰ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۲۸ هزار و ۲۹۵ تومان رسید که نسبت به دو روز معاملاتی گذشته ۲۶۸ هزار و ۴۱۶ تومان معادل ۲.۳ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۹۷۷ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۲۹۶ هزار و ۷۱۱ تومان رسید که نسبت به دو روز معاملاتی گذشته ۳۰ هزار و ۲۴۱ تومان معادل ۰.۲ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۲۶ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۴۷۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹۵ هزار و ۶۱۶ تومان معادل ۰.۸ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۸۸۲ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۸۵۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶۳ هزار و ۶۱ تومان معادل ۰.۵ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۵۱۲ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۷۹۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳۶۱ هزار و ۲۰۶ تومان معادل ۳.۳ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۶۷۵ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۵۸۷ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۶ هزار و ۸۵ تومان معادل ۰.۲ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۹۵۲ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۷۲۰ هزار و ۵۰۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸۱ هزار و ۳۹۷ تومان معادل ۰.۷ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۳۰۱ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۸۹۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸۱ هزار و ۱۶۸ تومان معادل ۰.۷ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۱۳۹ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۷۲۰ هزار و ۷۳۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳۳۳ هزار و ۶۲۵ تومان معادل ۳.۱ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۴۳۸ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۱۰۶ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۶ هزار و ۵۹۲ تومان معادل ۰.۱ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۲۶۳ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۶۹۸ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۱۰ هزار و ۹۴۴ تومان معادل ۲.۰۲ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۲۱۸ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۱۹۲ هزار و ۷۵۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۴۱۴ هزار و ۱۰ تومان معادل ۴.۲ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۶۵۲ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۷۴۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹۰ هزار و ۷۰۵ تومان معادل ۹. ۱ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۲۴۶ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۳۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰۷ هزار و ۳۷۳ تومان معادل ۱. ۱ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۸۲۳ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۶۶ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹۷ هزار و ۴۹۵ تومان معادل ۱.۰۱ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۳۹۹ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۱۶۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۳ هزار و ۹۶۴ تومان معادل ۰.۲ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۸۹۶ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۱۲۵ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳۰ هزار و ۸۳۵ تومان معادل ۰.۳ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۲۷۵ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۶۳۲ هزار و ۹۶۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۵ هزار و ۶۷۹ تومان معادل ۰.۱ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۷۷۶ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۶۱۷ هزار و ۲۸۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۸ هزار و ۹۵۸ تومان معادل ۰.۱ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۳۶۸ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۳۲۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۳ هزار و ۳۱ تومان معادل ۰.۲ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۹۹۳ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۲۹۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۴۰ هزار و ۹۶۲ تومان معادل ۰.۴ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۱۷۵ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۵۳۴ هزار و ۳۳۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۱۳۶ تومان معادل ۰.۰۶ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۲۰ هزار و ۵۹۸ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۱۹۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۸۰۵ تومان معادل ۰.۱ درصد کاهش یافت.  با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۹۱۶ تومان رسیده است.  

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۹۹۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۰ هزار و ۲۳۹ تومان معادل ۰.۲ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۷۹۹ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۲۳۸ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹ هزار و ۸۵ تومان معادل ۰.۱ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۹۴۲ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۲۳۸ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹ هزار و ۸۵ تومان معادل ۰.۱ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۹۴۲ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۱۵۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۴ هزار و ۳۴۴ تومان معادل ۰.۲ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۴۹۱ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۴۹۷ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۹۲۷ تومان معادل ۰.۰۹ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۸ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۵۷۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷۱ هزار و ۲۱۷ تومان معادل ۰.۷ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۷۴۲ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۳۵۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۵۹ هزار و ۷۵۶ تومان معادل ۱.۶ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۱۱ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۶۴۸ هزار و ۱۰۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۸ هزار و ۱۸۶ تومان معادل ۰.۱ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۸۶۵ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۲۹۵ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹ هزار و ۲۳۵ تومان معادل ۰.۱ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۷۷۷ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۶۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷۹ هزار و ۵۹۳ تومان معادل ۰.۸ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۲۳۶ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۶۵۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳۱ هزار و ۷۵۹ تومان معادل ۰.۳ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۹۹۱ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۸۹۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۴۶ هزار و ۹۰۶ تومان معادل ۰.۴ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۹۳۶ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۹۸۸ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸۸ هزار و ۷۴۸ تومان معادل ۰.۹ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۷۹۲ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۲۴۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳۱۷ هزار و ۸۱۳ تومان معادل ۳.۴ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۵۴۴ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۴۲۷ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸۹ هزار و ۴۹۰ تومان معادل ۰.۹ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۸۵۶ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۹۳۷ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۳۵ هزار و ۸۸۵ تومان معادل ۲.۶ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۱۶۲ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۵۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۷۷۵ تومان معادل ۰.۱ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۶۳۱ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۹۰۶ هزار و ۲۷۷ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸۴ هزار و ۲۴۷ تومان معادل ۰.۹ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۷۶۶ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۳۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۸۳ هزار و ۲۱۱ تومان معادل ۲.۱ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۲۱۸ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۸۱۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳۵ هزار و ۸۶۴ تومان معادل ۱.۵ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۲۹۱ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۹۵۵ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۴۷ هزار و ۷۱۸ تومان معادل ۰.۵ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۷۷۳ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۲۳۷ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۶۷ هزار و ۵۲۵ تومان معادل ۱.۹ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۳ هزار و ۱۴۲ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۲۲ هزار و ۷۶۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶۷ هزار و ۲۵ تومان معادل ۰.۷ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۶۵۷ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۸۷۸ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۰۱ هزار و ۳۰۸ تومان معادل ۲.۲ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۹۲۶ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۹۱ هزار و ۱۸۶ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳۷۰ هزار و ۷۱۴ تومان معادل ۴ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۱۱ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۵۴ تومان معادل ۰.۰۷ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۱۴۰ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۸۵۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳۹ هزار و ۶۹۸ تومان معادل ۰.۴ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۳۱۲ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۵۵۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۵۳ تومان معادل ۰.۰۰۲ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۱۳۱ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۲۹۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۵ هزار و ۴۱۹ تومان معادل ۰.۰۵ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۹۷۹ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۸۸۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۴۱ هزار ۲۷۰ تومان معادل ۰.۴ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۷۲۸ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۱۵۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۵ هزار ۷۲۰ تومان معادل ۰.۲ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۴۹۰ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۸۷۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۵۵ هزار ۷۵۲ تومان معادل ۰.۵ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۹۲۲ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۱۱۸ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷۷ هزار ۸۱۱ تومان معادل ۰.۸ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۴۷۰ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۳۰۷ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶۲ هزار ۴۱۲ تومان معادل ۰.۶ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۷۸۴ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۷۱۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۴۷ هزار ۶۳۶ تومان معادل ۰.۵ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۲۳۱ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۳۵۵ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۴ هزار ۳۴ تومان معادل ۰.۰۴ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۶۰۷ هزار و ۸۱۳ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۳۲۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۵ هزار ۳۹۲ تومان معادل ۰.۲ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۳۹۲ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۷۱۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار ۴۴۲ تومان معادل ۰.۱ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۶۲۷ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۱۵۵ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷۸ هزار ۸۸۹ تومان معادل ۰.۸ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۶۲۶ هزار و ۸۹۳ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۴۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷۵ هزار ۷۳۱ تومان معادل ۰.۷ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۲۲۶ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۷۷۵ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۵ هزار ۲۱ تومان معادل ۰.۲ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون ۷۱۹ هزار و ۶۶۵ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۷۵۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶۰ هزار ۹۹ تومان معادل ۰.۶ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون ۷۰۴ هزار و ۶۵۲ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۶۵۵ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹۲ هزار ۶۶۷ تومان معادل ۱.۹ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون ۶۶۸ هزار و ۵۹۳ تومان رسیده است.


 تلگرام نبض بورس | اینستاگرام نبض بورس