چرا «پرواز همای» اعلام کرد فریب خورده است؟!






۱۲۷۶۷۳۳




فشارهای رسانه‌ای که از شیوه‌ها و شگردهای مختلفی استفاده می‌کند هنرمندان عرصه موسیقی را در وضعیتی قرار داده که جرئت نمی‌کنند کارشان را از سر بگیرند.

روزنامه «جوان» نوشت: مافیای غرب‌زده و البته سیاست‌زده نزدیک چهار ماه است برگزاری کنسرت‌های موسیقی را برابر با عادی‌سازی وضعیت تعبیر کرده و طوری فضاسازی می‌کند تا کسی جرئت برگزاری کنسرت را نداشته باشد.

کنسرت‌ها در لس‌آنجلس، ملبورن، سیدنی، لندن و مونترال اجرا می‌رود، پارتی‌ها در شهرهای بزرگ به شکل زیرزمینی برقرارند، اما در ایران مافیای غرب‌زده و البته سیاست‌زده نزدیک چهار ماه است برگزاری کنسرت‌های موسیقی را برابر با عادی‌سازی وضعیت تعبیر کرده و طوری فضاسازی می‌کند تا کسی جرئت برگزاری کنسرت را نداشته باشد.

نام و عنوان فرد یا جریانی در این باره مطرح نیست، اما فشارهای رسانه‌ای که از شیوه‌ها و شگردهای مختلفی استفاده می‌کند هنرمندان عرصه موسیقی را در وضعیتی قرار داده که جرئت نمی‌کنند کارشان را از سر بگیرند.

این وضعیت در حالی است که طبق شنیده‌ها اغلب بدنه فعال در موسیقی از این وضعیت به ستوه آمده‌اند. فقط یک دیکتاتوری محض می‌تواند این‌گونه قشر هنرمند عرصه موسیقی را در معرض رکود معیشتی قرار بدهد. هنرمندان این عرصه دو سال سخت کرونایی را پشت سر گذاشتند و تا آمدند خود را از زیر بار رکود سخت کرونایی نجات دهند هشتگ‌های مهسا امینی که اغلب از خارج کشور داغ می‌شد کار این قشر را به طور کامل کساد کرد.

اخیراً پرواز همای، خواننده موسیقی سنتی کشورمان اقدام به برگزاری یک کنسرت کرد که در آن قطعاتی را با موضوع شهید سلیمانی خواند، اما طبق معمول فیک‌نیوزها و زامبی‌های فضای مجازی کار را به جایی رساندند که این خواننده مجبور شد یک ویدئو منتشر کرده و عنوان کند که فریب خورده است! غرب زده‌هایی که مدعی آزادی بیان هستند اینگونه آزادی را به مسلخ می‌برند. در این بین ضعف خود بدنه موسیقی و انجمن‌های موسیقی نیز به این بی عملی دامن زده است.