مامور حراست شرکت نفت و گاز مارون در اهواز براثر اصابت گلوله سارقان جان باخت

ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح امروز ۲۵ دی‌، غلامرضا خالدی به‌همراه یک مامور گشت، هنگام تردد در محدوده ایستگاه تقویت گاز شماره پنج مارون (‌حوالی روستای چارات بخش مشراگه شهرستان رامشیر) با سارقان مسلح تجهیزات صنعتی روبه‌رو شدند و پس از درگیری، بر اثر شدت جراحات جان به جان آفرین تسلیم کرد.

قباد ناصری، سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، با مراتب تسلیت درگذشت این مامور خدوم به خانواده بزرگ صنعت نفت به‌ویژه کارکنان حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون و خانواده آن مرحوم، بر عزم و اراده دوچندان سازمان به‌ منظور صیانت از دارایی‌های صنعت نفت به‌عنوان اموال مردم تاکید کرد و گفت:مسوولان مربوطه با همکاری حراست شرکت، در حال پیگیری موضوع و شناسایی عوامل این اقدام شرورانه هستند.

شایان ذکر است دیگر مامور گشت،در این حادثه مجروح شد که در حال درمان و رسیدگی پزشکی است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در خوزستان عهده دار تولید از مخازن مارون آسماری، بنگستان، شادگان آسماری بنگستان و کوپال آسماری بنگستان است. ۲۸ کارخانه بهره‌برداری، نمک‌زدایی، ایستگاه‌های تقویت فشار تزریق گاز در مناطق عملیاتی این شرکت شامل شهرستان‌های رامشیر، رامهرمز و اهواز فعالیت دارند.

روزانه حدود ۶۰۰ هزار بشکه نفت خام در این شرکت تولید می‌شود، علاوه بر این روزانه ۵۷۰ میلیون فوت مکعب گازهای همراه نفت در حوزه عملیاتی این شرکت جداسازی می‌شود.

 

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.