چرا پروژه تقاطع میدان دانشگاه اهواز باز هم به افتتاح نرسید؟

پرویز حسینی در خصوص آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه شهید چمران اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و یک مسیر آن تنها نیاز به آسفالت و ایزوگام دارد.
وی افزود: نصب قطعات در شرایط جوی مه‌آلود و با رطوبت بالا امکان‌پذیر نیست و در این شرایط در صورت بتن‌ریزی نیز کار بی‌کیفیت خواهد بود. از طرف دیگر، انجام جوشکاری در شرایط رطوبت بالا، خطر اتصال برق دارد و اولویت در کار، رعایت ایمنی است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به اعلام قبلی شهرداری اهواز مبنی بر تکمیل این پروژه در ۳۰ دی‌ماه و خاموش شدن تابلوی روزشمار این پروژه، گفت: نمی‌توانیم این شرایط را نادیده بگیریم. در حال حاضر به دلیل این شرایط جوی راندمان کار از نصب چهار قطعه در روز، به یک قطعه رسیده است.
حسینی با بیان اینکه حداقل باید سه روز هوا خشک باشد تا بتوانیم آسفالت را انجام دهیم، عنوان کرد: انتظار نداشتیم سه هفته با این شرایط جوی مواجه شویم. تمام تلاش ما در حال انجام است و امیدواریم این پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری کامل برسد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به دیگر عوامل موثر در تاخیر در تکمیل این پروژه گفت: با توجه به نوسانات ارز، حدود سه هفته کابل‌های اتصالی در بازار توزیع نمی‌شد که این کار نیز کمی در این زمینه تاثیرگذار است.
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.