روزهای خوش ستاره ایرانی در کنار جانشین رونالدو

نکته جالب در خصوص خرید جدید شیاطین سرخ این است که او زمانی در تیم آلکمار هلند هم‌تیمی علیرضا جهانبخش بوده و خاطرات خوشی از بازی در کنار او دارد.

ووت وخهورست در دو فصل بازی برای آلکمار و در کنار علیرضا جهانبخش، مجموعا ۴۵ گل زد و نقش زیادی در کسب عنوان سومی تیمش در فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ هلند داشت.

روزهای خوش ستاره ایرانی در کنار جانشین رونالدو

جهانبخش در دو فصل، ۱۲ بار به وخهورست پاس گل داد و زوج او و بازیکن هلندی، مجموعا ۸۱ گل به ثمر رساندند! جهانبخش و وخهورست در فصل ۱۸-۲۰۱۷ در خط حمله آلکمار به میدان رفتند و رقابتی تنگاتنگ بر سر کسب عنوان آقای گلی لیگ هلند داشتند. رقابتی که در نهایت با برتری ستاره ایرانی به پایان رسید و جهانبخش با زدن ۲۱ گل در مقابل ۱۸ گل وخهورست به آقای گلی رسید. ستاره ایرانی در بخش ارسال پاس گل هم عملکرد بهتری داشت و ۱۲ پاس گل داد که دو برابر تعداد پاس گل‌های وگهورست هلندی بود.

وخهورست پس از حضور در آلکمار در بوندسلیگا برای وولفسبورگ به میدان رفت و در این تیم هم درخشید اما انتقال به برنلی برای او موفقیت‌آمیز نبود و ابتدای فصل از سوی این باشگاه به تیم بشیکتاش قرض داده شد. درخشش در جام جهانی اما بار دیگر نام مهاجم هلندی را بر سر زبان‌ها انداخت و او حالا فرصت دارد تا در اولدترافورد بار دیگر توانایی‌های خود را نشان دهد.