مهندس برق، اسلحه فروش شد/ مرد دچار لکنت شده و رنگش پریده بود

در این شرایط مأموران به سراغ او رفتند و مرد جوان مدعی شد که برای دیدن یکی از دوستانش از شهرستان به تهران آمده و، چون آشنایی با خیابان‌های پایتخت ندارد در حال مسیریابی است تا آدرس خانه دوستش را پیدا کند.

به گزارش همشهری، مرد جوان دچار لکنت شده و رنگش پریده بود که مأموران بیشتر به او مشکوک شدند و به بازرسی خودروی او پرداختند. در بررسی‌ها از ماشین مرد جوان، یک کلت کمری کشف شد که زیر یکی از صندلی‌ها به‌صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود.

مرد جوان در رابطه با اسلحه کشف شده گفت: من لیسانس برق دارم، اما کاری مرتبط با رشته‌ام پیدا نکردم. من ساکن تهران نیستم و برای تامین مخارج زندگیم در شهرستانمان کشاورزی می‌کردم تا اینکه مدتی قبل اسلحه‌ای از یک دستفروش خریدم.

وی ادامه داد: صرفا به‌دلیل اینکه از مدل اسلحه خوشم آمد و به‌نظرم فروشنده به قیمت مناسب اسلحه را می‌فروخت، اسلحه را خریدم تا در ویترین نگه دارم تا اینکه دچار مشکلات مالی شدم و دوستم گفت می‌توانی اسلحه را با قیمت مناسب بفروشی. به این ترتیب آگهی فروش اسلحه را در یکی از سایت‌ها قرار دادم تا اینکه مشتری خوب در تهران پیدا شد که با قیمت بالایی می‌خرید. همین باعث شد تا وسوسه خرید و فروش اسلحه به جانم بیفتد. با خود می‌گفتم ظرف مدت کوتاهی به سود کلانی می‌رسم.

وی ادامه داد: روز حادثه هم از شهرستان به تهران آمده بودم تا اسلحه را تحویل خریدار بدهم، اما از بخت بدم پلیس به من مشکوک شد و دستگیر شدم.

به‌دنبال اعتراف مرد جوان، متهم با قرار قانونی و به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.