تهدید عضو شورای اسلامی شهر اهواز به افشای اسامی مدیران ناکارآمد شهری

احمد سراج روز دوشنبه در نطق پیش از دستور نود و ششمین جلسه رسمی در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، با بیان اینکه این مدیران ناکارآمد شهری حق مردم را پایمال می کنند گفت: شهرداری اهواز با عوارض مردم مدیریت می شود و مردم عوارض می دهند تا به آنها خدمت رسانی شود و به همین دلیل مدیران ناکارآمد شهری باید هر چه سریعتر عزل شوند.

وی گفت: مدیریت ارشد خوزستان در حذف و عزل مدیران ناکارآمد استانی و میانی باید توجه جدی داشته باشند و نباید یک روز هم در عزل این مدیران تاخیر ایجاد شود.
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: برخی از مدیران ناکارآمد شهری که وظیفه خدمت رسانی به مردم را دارند به جای تمرکز بر خدمت رسانی وقت خود را در لابی های شبانه سیاسی برای ادامه مسوولیت خود سپری می کنند که شهردار اهواز نباید بیش از این با این افراد مماشت کند.

سراج ادامه داد: در صورتی که شهردار اهواز در عزل مدیران نتواند اقدام لازم را انجام دهد از دادستان محترم و مقتدر این کلانشهر انتظار می رود که در بازداشت مدیران ناکارآمد شهری و ترک فعال آنها برخورد قاطع کند.

وی با تقدیر از برخورد دادستان اهواز با مدیرانی که با ترک فعل خود موجب مشکل برای مردم شده اند گفت: کسانی که در مدیریت های شهری با لابی های سیاسی حق مردم را پایمال و پای کار نیستند باید هر چه سریعتر مورد بازخواست قرار گیرند و در دادگاه بازخواست شوند.
وی با تبریک انتخاب حسینی محراب به عنوان استاندار خوزستان بیان کرد: انتظار است استاندار جدید نسبت به هم افزایی با مدیران، نخبگان و بزرگان استان برای حل مشکلات مردم اقدام موثر انجام شود.

سراج، تولید و اشتغال و رفع کمبودهای فرهنگی و ورزشی را مهمترین مساله خوزستان و اهواز دانست و ادامه داد: کشاورزی و صنایع جانبی آن به ویژه اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبر معظم انقلاب، تکمیل زنجیره فولاد و به کارگیری ظرفیت های مغفول مانده برای به حرکت درآوردن تولید و اشتغال و همچنین توجه به زیرساخت‌های شهری از جمله موضوع هایی است که باید در مدیریت جدید استانداری مورد توجه باشد.

عوارض آلایندگی امسال شهرداری اهواز پرداخت نشده است

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اهواز با انتقاد از عملکرد شرکت ها و صنایع آلاینده فعال در این کلانشهر ادامه داد: انتظار می رود صنایع آلاینده بیش از این با جان مردم بازی نکند و اقدام موثری در جهت کاهش آلایندگی خود انجام دهند.
وی افزود: شرکت کربن بلک که شرکتی آلاینده است و نقش موثری در آلایندگی این کلانشهر دارد همچنان از داخل شهر اهواز به خارج از محدوده این شهر جا به جا نشده است که پیگیری این موضوع ضروری است.

سراج با انتقاد از صنایع آلاینده اهواز در پرداخت نکردن عوارض آلایندگی به اهواز گفت: شرکت های نفتی به عنوان صنایع آلاینده، حاضر به پرداخت عوارض آلایندگی خود در امسال نیستند.

وی گفت: پس از ۶ سال پیگیری، با همکاری دولت سیزدهم حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال از سهم شهرداری اهواز بابت طلب سال‌های گذشته این شهرداری از عوارض آلایندگی دریافت شد و این در حالی است که سهم این شهرداری از عوارض آلایندگی در امسال حدود ۷ هزار میلیارد ریال است که تاکنون ریالی پرداخت نشده است.

محکوم کردن اقدام تحریم سپاه در تحریم سپاه
وی در ادامه با بیان اینکه دشمن و ایادی آنها به دنبال تضعیف ولایت به عنوان ستون انقلاب اسلامی هستند افزود: پیروی از امام امت مساله امروز کشور است و ما آماده ایم برای تکریم ولایت خون دهیم و در این راه باکی نداریم.

سراج با تاکید بر اینکه تمام دستاوردهای کشور ناشی از مقاومت رهبر معظم انقلاب در برابر بدخواهان داخلی و خارجی است، گفت: دستاورهای کشور ناشی از درایت و حکمت رهبری و کاستی ها ناشی از عهدشکنی ناسپاسانی است که برای مطامع دنیوی خود در برابر ولی خدا ایستاده اند.

وی در ادامه با محکوم کردن اقدام مغرضانه اتحادیه اروپا برای قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی بیان کرد: دشمن، سپاه مقتدر و حامی مظلومان عالم را تروریستی می نامد چرا که می داند سپاه بازوی انقلاب اسلامی و ولایت است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه صحنه های انقلاب اسلامی در اقتدارآفرینی و محرومیت زدایی کشور نقش بی بدیلی ایفا کرده است.

وی سپاه را باعث ایران و افتخار امت اسلامی دانست و افزود: شیطنت دشمنان در برابر سپاه موجب عزت بیشتر سپاه و منفورتر شدن دشمنان ایران اسلامی نزد ملت بزرگ ایران می شود.

نمایندگان پارلمان اروپا پنجشنبه هفته گذشته به یک گزارش ادعایی درباره اغتشاشات اخیر که در آن درخواست نامتعارف افزودن نام سپاه پاسداران به فهرست موسوم به سازمان‌های تروریستی خارجی اتحادیه اروپا مطرح شده است، رای مثبت دادند.

 

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.