دستور قالیباف به کمیسیون عمران برای نظارت بر خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده خوی

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به زلزله اخیر در خوی گفت: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر روند خدمت رسانی به مردم نظارت جدی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه (۱۶ بهمن) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گویم و به روح پرفتوح امام راحل که رهبر و مرشد حرکت تاریخی ملت ایران در راه کسب استقلال، آزادی و برپایی جمهوری اسلامی بودند درود می فرستم.

وی یادآور شد: ان‌شاءالله امروز به همراه نمایندگان برای تجدید میثاق به مرقد مطهر حضرت امام مشرف می شویم و نکاتی را در آنجا ذکر خواهم کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: میلاد با برکت امیر المومنین علی (ع) و روز پدر را به همه شیعیان اهل بیت و پدران ایران تبریک می گویم و امیدوارم همه ما از پیروان راستین این صراط مستقیم باشیم.

قالیباف ضمن اشاره به زلزله اخیر در خوی عنوان کرد: این روزها مردم در شهرستان خوی در سرمای شدید دچار خسارت های ناشی از زلزله شده اند، مدیران اجرایی در حال تلاش برای حل مسائل آنها هستند که امیدوارم این تلاش ها سرعت بیشتری گیرد و از کمیسیون عمران می خواهم بر روند خدمت رسانی به مردم نظارت جدی داشته باشند.

ادامه دارد…