با دستفروشان خیابان نادری اهواز چه باید کرد؟

علی شمسی با اشاره به وضعیت دستفروشان خیابان سلمان فارسی (نادری) اهواز اظهار کرد: فعالیت دستفروشان در خیابان سلمان فارسی منجر به اذیت شدن عابران پیاده و مغازه‌داران شده و تردد مردم را بسیار سخت کرده است.
وی در خصوص گسترش فعالیت دستفروشان از پیاده‌روها به وسط خیابان با توجه به ممنوعیت رفت و آمد خودروها در این محدوده هسته مرکزی شهر، افزود: با توجه به این وضعیت، در حال گرفتن مجوز تردد خودروها در سطح خیابان هستیم تا حداقل دستفروشان بساط خود را وسط خیابان پهن نکنند. تلاش می‌شود تا اوایل اسفندماه این مجوز از شورای ترافیک اهواز دریافت شود.
شمسی بیان کرد: البته با گرم شدن هوا و تقریبا بعد از عید فطر، ۳۰ تا ۴۰ درصد این دستفروشان از این محل می‌روند زیرا حدود ۴۰ درصد این آن‌ها همان مغازه‌دارانی هستند که اجناس خود را در خیابان بساط می‌کنند با این حال، در تلاش برای سامان‌دهی مکانی برای دستفروشانی هستیم که همچنان در این محل فعالیت می‌کنند.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: پیش از این پارک کارون در محدوده بین پل کابلی و پل پنجم برای دستفروشان پیش‌بینی شده بود اما آن‌ها در این محل فعالیت نکردند. اکنون دوباره در حال برنامه‌ریزی هستیم تا با سامان‌دهی دقیق‌تر، دستفروشان به این سمت هدایت شوند.
وی عنوان کرد: در صورتی که این افراد مجددا حاضر به فعالیت در محل سامان‌دهی شده نباشند، از ظرفیت قوه قهریه استفاده می‌شود.
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.