جلسه پدافند غیرعامل شرکت فولاد خوزستان

به گزارش خبر نگار روابط عمومی، این جلسه روز یکشنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۰ در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
سردار مشیدی در این جلسه گفت: محدودیت‌های برقی در صنعت فولاد کشور و شرکت فولاد خوزستان برای دست‌یابی به اهداف و چشم انداز تولید یک تهدید به شمار می‌آید.
مشیدی در ادامه با اشاره به نیاز رشد و تعالی افراد در هر سازمان بیان داشت: رشد و تعالی کارکنان در یک سازمان از لازمه های پیشرفت است. برای این امر باید کارکنان و خانواد‌هایشان تعالی یافته و صیانت شوند و پس از آن برای رفاه و آسایش، فرهنگ، سبک زندگی و ایمان کارکنان و خانواده‌ها که گران‌سنگ‌ترین عنصر در هر شرکت هستند، برنامه ریزی مدون شود.
وی با اشاره به نیاز کارآفرینی در جامعه گفت: می توان در زمینه کار آفرینی با یافتن جوانان توانمند و آموزش آنان، بینش و مهارت آنان را در شرکت افزایش داد. برای دستیابی به تحول، نیاز به آموزش دانش، بینش و مهارت در بدنه سازمان است.
مشیدی با توصیه به جانشین پروری گفت: با جانشین پروری و انتقال معلومات به نیروهای جوان در رشد و ارتقای سطح بهره‌وری جوانان کوشا باشیم.
وی با اشاره به لزوم پیوستن شرکت فولاد اکسین به شرکت فولاد خوزستان اذعان داشت: اگر همه با هم همدل، همصدا، هماهنگ و هم افزا باشند و به یکدیگر کمک نمایند، به زودی شاهد پیوستن فولاد اکسین به این شرکت خواهید بود.
مشیدی با اشاره به تهدیدهای فضای سایبری گفت: دشمنان در فضای مجازی به صورت مداوم به دنبال حک و ایجاد مشکل برای سازمان های اقتصادی کشور هستند. برای مقابله نیاز به تقویت سیستم های ایمنی فضای مجازی با توجه به توان نیروهای داخلی است.
مشیدی در ادامه بیان داشت: برای بهبود شرایط موجود نیاز است که مسولان با اطلاع از مشکلات و موانع به کمک شرکت‌های تولیدی بیایند و به صورت حضوری پیگیر مشکلات باشند.
مدیرعامل فولاد خوزستان در این جلسه با اشاره به مهم ترین دستاوردهای شرکت در خصوص تولید در سال ۹۹ گفت: تولید ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تن شمش فولاد، ۵ میلیون و ۷۶۰ هزار تن گندله و ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تن آهن اسفنجی در سال قبل محقق شد. همچنین فروش این شرکت در سال گذشته ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن محصول اصلی در بازارهای داخلی و خارجی و صادرات بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصول به کشورهای مختلف است.
ابراهیمی حاصل همکاری مشترک فولاد خوزستان با مجموعه فولاد اکسین برای صادرات محصول نهایی و ورق‌های فولادی را ۴/۹ میلیون دلار ارزآوری برای مجموعه عنوان کرد.
وی در بخش تامین قطعات و تجهیزات یدکی کارخانه بر افزایش سهم داخلی تدارکات با هدف کاهش مصارف ارزی تاکید کرد.
ابراهیمی گفت: ارتقا بهره‌وری نیروی انسانی، کاهش حوادث و بهبود شاخص های زیست محیطی و بهینه سازی مصرف انرژی از عمده ترین اهداف در سال ۱۴۰۰ است.

ابراهیمی در پایان سخنان خود اظهار داشت: تلاش برای تملک سهام فولاد اکسین، فرآیند شرکت فولاد خوزستان در تکمیل زنجیره ارزش فولاد را بهبود می بخشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.