کنترل قیمت گوشت قرمز در خوزستان به کجا رسید؟

عبدالهادی فرخ تبار در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای کنترل قیمت گوشت قرمز در بازار خوزستان اظهار کرد: قیمت اقلام از جمله مرغ و گوشت قرمز توسط سازمان صمت مشخص می‌شود و براساس قیمتی که این سازمان اعلام می‌کند روزانه بازار و توسط سازمان جهاد کشاورزی رصد می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مهار قیمت گوشت در بازار استان افزود: یکی از اقدامات انجام‌شده این است که از خروج گوشت قرمز و دام به هر نحوی از استان و یا صادرات و قاچاق آن جلوگیری می‌کنیم.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: همچنین توزیع گوشت قرمز منجمد یکی دیگر از اقداماتی است که نیاز بازار استان را به این محصول تامین می‌کند. این مساله تا زمان تنظیم قیمت گوشت قرمز در بازار ادامه خواهد داشت.

فرخ تبار عنوان کرد: هیچ مشکلی در توزیع گوشت قرمز منجمد در بازار استان وجود ندارد و به زودی نیز یک محموله دیگر وارد استان خواهد شد.

وی ادامه داد: میانگین قیمت گوشت قرمز منجمد توزیع شده در بازار استان بسته به قطعه گوشت، از کیلویی ۱۳۰ تا ۱۶۰ هزار تومان است که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: نظارت بر بازار در خصوص افزایش قیمت گوشت قرمز از سوی بازرسان سازمان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی در حال انجام است.

فرخ تبار با اشاره به یکی از عوامل افزایش قیمت گوشت خاطرنشان کرد: افزایش قیمت نهاده‌های دامی با توجه به اینکه وارداتی هستند یکی از عامل‌هایی است که در افزایش نرخ گوشت قرمز در بازار اثرگذار بوده است.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.