فولاداکسین خوزستان به جمع شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست

احمد صادقیان با تاکید بر اهمیت بحث دانش بنیان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص اظهار کرد: دانش‌بنیان شدن شرکت و محصولات آن، امتیازات و مزایای بسیاری در راستای گسترش تولید محصولاتی با ارزش‌افزوده بالا و نیز توسعه محصولات و خدمات شرکت را در پی خواهد داشت.

وی افزود: شرکت فولاد اکسین خوزستان در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی سال “تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” نامگذاری شده، تمام تلاش خود را انجام داده است تا این شعار را محقق کند.

مدیرعامل شرکت فولاداکسین خوزستان تصریح کرد: شرکت فولاداکسین از لحاظ فنی، مالی و سیستمی توانسته است پارامترهای مورد نظر و آیین‌نامه‌های ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان را پشت‌ سر بگذارد و نهایتا پس از ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در فهرست شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گیرد.

صادقیان عنوان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان، موسسات خصوصی یا تعاونی هستند که به ‌منظور افزایش علم و ثروت، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و در نهایت تجاری‌سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه فناوری‌های برتر و با ارزش‌افزوده بالاتر تشکیل می‌شوند و فولاد اکسین خوزستان نیز در راستای این مهم گام‌های اساسی برداشته است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این رویداد گام مهمی در جهت پیشرفت و کسب موفقیت‌های بیشتر در شرکت فولاد اکسین خوزستان باشد.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.