یک قانون عجیب علیه یحیی گل‌محمدی






۱۲۹۳۰۰۹




سازمان لیگ برتر روز گذشته طی بیانیه‌ای بابت عدم حضور سرمربیان در نشست‌های خبر اولتیماتوم داد.

ورزش سه: نشست‌های خبری به موضوعی جنجالی اکنون تبدیل شده است که با عدم حضور یحیی گل‌محمدی طی دیدارهای اخیر در آن، اکنون به شکلی عجیب با هجمه نیز همراه شده است.

سرمربی پرسپولیس که طی این فصل خصوصا بحث‌های تندی در نشست‌های خبری خود داشته، طی تصمیمی شخصی و شاید فنی ترجیح داده بعد از دیدار با هوادار تمرکز خود را روی این بحث قرار نداده و دستیاران خود را روانه سالن کنفرانس و پاسخگویی به اصحاب رسانه کند.

موضوعی که با توجه به تمرکز بیشتر سرمربی پرسپولیس و کسب نتایج مطلوب طی همین سه دیداری که او در نشست‌های خبری حاضر نشده، با اقبال هواداران این تیم نیز مواجه شده و آنها از این موضوع استقبال کرده‌اند.

با این حال عدم حضور یحیی گل‌محمدی در نشست‌های خبری و خصوصا در برخی شهرستان‌ها با واکنش‌هاب منفی همراه شده است که آخرین آن به دیدار با تراکتور برمی‌گردد که بحث تندی میان خبرنگاران و تیم رسانه‌ای پرسپولیس و عکاس این باشگاه نیز شد.

یک قانون عجیب علیه یحیی گل‌محمدی

اکنون سازمان لیگ برتر طی بیانیه‌ای با اشاره به لزوم برگزاری نشست‌های خبری با حضور سرمربیان تیم‌ها بابت غیبت آنها نیز اولتیماتوم داده است. موضوعی که با عدم حضور یحیی گل‌محمدی طی نشست‌های خبری اخیر، ذهن همه را به سمت سرمربی پرسپولیس و اشاره این اولتیماتوم به وی برده است.

این در حالیست که طی فصول اخیر و حتی فصل جاری و از ابتدای آن، خیلی از سرمربیان ترجیح داده‌اند دستیاران خود را روانه نشست خبری کرده و با گذشت بیش از ۲۰ هفته از مسابقات با هیچ واکنشی همراه نشده بود. قلعه نویی در گل‌گهر سیرجان به طور مثال بیشتر سرآسیایی و سعید الهویی را به عنوان دستیاران خود روانه نشست خبری می‌کرده که این موضوع حتی در دیدار آخر این تیم مقابل استقلال و بعد از بیانیه سازمان لیگ نیز اتفاق افتاد.

در مس کرمان نیز بیشتر شاهد حضور آرتا منهاجی به جای فرزاد حسین خانی در نشست‌های خبری بوده‌ایم و در تیم هوادار تهران نیز معمولا ایمان عالمی و شاهرخ بیانی بیشتر از ساکت الهامی به عنوان سرمربی این تیم در نشست خبری حاضر شده‌اند. این اتفاق در فولاد دوره سرمربیگری جواد نکونام با حضور چند باره حمیدرضا رجبی و مهدی هاشمی نسب نیز رقم خورده بود و اکنون نیز با حضور منصوریان شاهد این بودیم که بعد از بازی با مس کرمان محمد خرمگاه به جای سرمربی اهوازی‌ها در نشست خبری حاضر شد. در آلومینیوم نیز محمد نوازی و وحید فاضلی به جای مهدی رحمتی در بیشتر نشست‌ خبری‌ها حضور یافته‌اند و این اتفاقی رایج در لیگ بیست و دوم بوده که در نهایت اما بیشتر ترکش آن با توجه به بیانیه سازمان لیگ متوجه یحیی گل‌محمدی و غیبت او در نشست خبری‌ها به واسطه دوری‌اش از حواشی و صحبت‌های غیر فوتبالی‌اش بوده است.