اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به موضوع بدحالی دانش‌آموزان مدارس خوزستان

علی دهقانی با بیان این که دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری کلیه عوامل دخیل در این موضوع صادر شده است، اظهار کرد: پیرو دستور رئیس قوه قضاییه درخصوص اختصاص شعب ویژه به موضوع بدحالی های دانش‌آموزان و شایعات منتشر شده در این مورد که موجب ایجاد التهاب و تشویش اذهان عمومی شده است، شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به این موضوع اختصاص داده شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از  دادگستری خوزستان، وی افزود: با سرعت و دقت لازم به این موضوع رسیدگی و با عوامل این وقایع برخورد قاطع صورت خواهد گرفت و اشد مجازات قانونی در مورد آنان اعمال خواهد شد.
وی همچنین خطاب به افرادی که با امور غیر واقعی و نشر شایعات فضای جامعه را ملتهب می‌کنند، هشدار داد: با عاملین شایعات و منتشرکنندگان آن که به نحوی از انحاء در خصوص این قضایا شایعه‌پراکنی و با انتشار اکاذیب در فضای مجازی و حقیقی، نسبت به مردم و والدین دانش‌آموزان ایجاد ترس و دلهره می‌کنند، در شعب ویژه‌ای که به همین منظور اختصاص داده شده است، برخورد جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان به کلیه فعالان در حوزه رسانه نیز تاکید کرد: از ابراز شایعات و مسائلی که موجب ایجاد ترس در جامعه می‌کند، خودداری کنند و به رسالت صحیح و دقیق خود عمل کنند.
وی همچنین از دادستان‌های عمومی و انقلاب حوزه‌های قضایی استان خوزستان خواست اقدامات و پیگیری‌های لازم و مقتضی را معمول کنند.
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.