برخورد پشیمان‌کننده‌ای با مسببان مسمومیت‌ها می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی.فرد در جمع خبرنگاران در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان اظهار کرد: اولویت نخست جمهوری اسلامی حفظ جان فرزندان‌مان و خانواده‌ها است که حداقل شاهد این مدعا، کرونای اخیر است؛ در حالی که همچنان اروپای مدعی و آمریکا روزانه بالغ بر چند ده و صد کشته می‌دهند اما با توجه به اهتمام نظام اسلامی این مسأله در ایران به صفر رسیده است که این نشان از با اهمیت بودن جان مردم برای ما است.

وی افزود: دولت سیزدهم اولویت‌های زیادی دارد اما اولویت نخست جان مردم است و همه مسئولان نسبت به این موضوع اهتمام دارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امنیت جانی و روانی مردم نیز بسیار برای مردم با اهمیت است؛ طبیعتاً خانواده‌ها نسبت به فرزندان‌شان دغدغه دارند که با فرمان حضرت آقا در خصوص برخورد قاطع با مسببان این مسائل که خود را در اختیار بیگانگان قرار دادند انجام می‌شود و با دستگیری تعدادی از این افراد، قدری آرامش ایجاد می‌شود.

امام جمعه اهواز بیان کرد:  بنا بر این است که دستگاه قضا و نیروهای نظامی و انتظامی برخورد قاطع و پشیمان‌کننده‌ای با مسببان مسمومیت‌ها داشته باشند.

موسوی فرد عنوان کرد: در عصر علم و تکنولوژی قرار داریم بنابراین مردم باید توجه کنند استفاده از تکنولوژی روز نیازمند مهارت و سواد رسانه‌ای است. نمی‌شود همین طور ابزار را در اختیار فرزندان‌مان قرار دهیم اما نحوه استفاده از این ابزار به فرزندان آموزش داده نشود

وی با بیان اینکه دشمن جنگ ترکیبی علیه ما راه انداخته است، گفت: به تعبیر حضرت آقا دشمنان از اول انقلاب هر کجا توانستند ورود کردند و اگر جایی ورود نکردند نتوانستند. در جبهه‌های گوناگون شکست خوردند و احساس می‌کنند می‌توانند با استفاده از تعدادی از نوجوانان و جوانان عزیز ما که سواد رسانه‌ای ندارند و تحت الشعاع شایعات قرار می‌گیرند، به شکلی به اهداف خود راه پیدا کنند.

موسوی‌فرد گفت: خانواده‌ها و جوانان بدانند بنا نیست هر چه در فضای مجازی آمد بر زبان جاری کنند؛ جوانان در عرصه جنگ با استکبار جهانی قرار گرفته‌اند. در زمان هشت سال دفاع مقدس جوانان سن شناسنامه خود را افزایش می‌دادند و به خط مقدم می‌رفتند و به شهادت می‌رسیدند و استکبار را پشیمان می‌کردند. اکنون همان نوجوانان و جوانان هستند بنابراین سواد رسانه‌ای و عدم ترتیب اثر به شایعات بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد آسایش را از مردم بگیرد، تصریح کرد: به تعبیر حضرت آقا مردم عائله شما هستند که این موضوع نشان از اهمیت مردم است. بنابراین مردم خیال‌شان راحت باشد. از طرف دیگر، مردم باید مساله را لحاظ کنند. انشاءالله از این قضیه عبور خواهیم کرد اما باید هوشیاری کامل داشته باشیم زیرا دشمن دست برنمی‌دارد و اگر از مسأله مسمومیت شکست بخورد از راه دیگری وارد می‌شود.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.