افتتاح دبیرستان ۶ کلاسه دخترانه خیرساز در اهواز

محمد سعیدی‌پور در آیین افتتاح این مدرسه اظهار کرد: با توجه به‌ اینکه هوای استان خوزستان بسیار گرم است برای رفاه حال دانش‌آموزان در مدارس خوزستان، تامین سه هزار کولر نیاز است.

وی گفت : از خیران درخواست داریم برای تامین این میزان وسیله سرمایشی با این اداره‌کل همکاری کنند تا دانش‌آموزان در شرایط مناسبی تحصیل کنند.

وی با اشاره به مشخصات دبیرستان شش کلاسه مهدجان افزود: این مدرسه در مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با زیربنای آموزشی ۸۵۰ مترمربع و بااعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال توسط خیر ارجمند محمد حلوایی ساخته شده است.

سعیدی‌پور ادامه داد: دو پروژه دیگر نیز این خیر عزیز در دست اجرا دارد که یکی از این پروژه‌ها در هندیجان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار و پروژه دیگر در مسجد سلیمان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که امید است تا مهر ۱۴۰۲ این پروژه‌ها افتتاح شوند.

وی با اشاره به کمک‌های این خیر نیکوکار که این مدرسه را ساخته است، افزود: این خیر هم مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار است و پیشنهاد دادند که می‌خواهند ۵۰۰ دانش‌آموز را به لحاظ نرم‌افزاری تامین کنند تا برای ادامه تحصیل تا دانشگاه مشکلی نداشته باشند.

سعیدی‌پور افزود: خیر نیک‌اندیش محمد حلوایی جزو اندک خیرانی است که تمام هزینه ساخت مدرسه را پرداخت می‌کند.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: در دولت سیزدهم مردمی‌سازی و مشارکت‌ها و پویش‌ها و جهاد مدرسه‌سازی بسیار پر رنگ‌تر شده است.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.