پروژه فاضلاب شهرستان کارون ۵۰ درصد پیشرفت دارد

محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به آخرین وضعیت طرح‌های فاضلاب شهرستان کارون اظهار کرد: روند اجرایی پروژه فاضلاب این شهرستان به سرعت در حال اجرا است و یکی از مهمترین اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب خوزستان آسفالت معابر تا پیش از عید نوروز است.
وی افزود: آسفالت شهرک بسیج شهر کوت عبدالله از حدود دو هفته گذشته آغاز و در این مدت زمان بیش از ۱۸ هزار متر مربع آسفالت در این منطقه انجام شده است و مابقی آسفالت معابر این منطقه تا قبل از پایان سال تکمیل می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اعتبار تخصیص داده شده ویژه فاضلاب شهرستان کارون گفت: اعتبار فاضلاب شهرهای کارون، باوی و حمیدیه بر روی اعتبار فاضلاب اهواز است و همه یک ردیف اعتباری دارند و از این رو مشکلی در خصوص تامین اعتبار طرح‌های اجرایی وجود ندارد.
کرمی نژاد عنوان کرد: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب شهرستان کارون در بخش لوله‌گذاری ۷۰ درصد و ایستگاه‌های پمپاژ ۶۰ درصد است و در مجموع به صورت میانگین پروژه فاضلاب این شهرستان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی ادامه داد: در یک سال گذشته سرعت خوبی را در اجرای طرح‌های فاضلاب شهرستان کارون همانند طرح‌های فاضلاب شهرستان اهواز داشته‌ایم و امیدواریم این روند تا پایان اجرای طرح‌های فاضلاب با سرعت و کیفیت مطلوب پیش رود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: رضایتمندی مردم در اجرای پروژه‌ها از اولویت‌های مهم و اساسی شرکت آب و فاضلاب خوزستان است و امیدواریم هرچه سریعتر شاهد اتمام طرح‌های در دست اجرا و آسفالت معابر باشیم.
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.