از تقاطع غیر همسطح چهارشیر اهواز چه خبر؟

پرویز حسینی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای مسیر ۴۰۰ L تقاطع چند سطحی چهارشیر (شهید کجباف) اظهار کرد: کار در این مسیر در حال انجام است و حدود ۲۰ سگمنت نصب شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه شب عید هستیم اجازه بستن مسیر برای آغاز کار اجرای رمپ داده نمی‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در خصوص تاخیر در بهره‌برداری از این بخش پروژه، گفت: مناقصه این پروژه سه بار برگزار شده است بنابراین ایجاد مشکلات مناقصه‌ای و زمان طولانی برگزاری مناقصه در شهرداری اهواز، مشکل من نیست.
حسینی بیان کرد: برنامه‌ریزی شده است که این پروژه در مدت هفت ماه اجرا شود و بر اساس این برنامه‌ریزی باید در تیرماه سال آینده این مسیر به بهره‌برداری برسد.
وی عنوان کرد: با توجه به وجود زیرساخت‌های فراوان در محل اجرای این پروژه، مجبور شدیم پل را جابه‌جا کنیم که این کار بهتر شد اما زمان را از دست ما گرفت. برای اجرای این پروژه فعلا از نظر مالی مشکلی نداریم اما معلوم نیست آن طرف سال مشکل نداشته باشیم.
پیش از این حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در آیین بهره‌برداری و افتتاحیه مسیر ۳۰۰ L این پروژه گفته بود مراحل مناقصه مسیرL ۴۰۰  در حال انجام است و طبق برآورد، اجرای این قطعه ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که بر اساس زمان‌بندی، این پروژه در مدت هفت ماه اجرا می‌شود و امیدواریم در صورت تامین اعتبار این قطعه نیز در پایان سال به بهره‌برداری برسد.
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.