لیست دستیاران قلعه‌نویی در تیم ملی مشخص شد






۱۲۹۶۳۸۸




دستیاران امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران ساعت ۱۱ صبح امروز به اتفاق ملی پوشان دعوت شده به اردو، در هتل المپیک حاضر می‌شوند.

خبرورزشی: اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در فیفا دی پیش رو از امروز یکشنبه ۲۸ اسفند آغاز می‌شود و بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی باید ساعت ۱۱ در هتل المپیک حاضر شوند و خودشان را به سرمربی تیم ملی معرفی کنند.

امیر قلعه‌نویی علاوه بر ۳۲ بازیکن، چند مربی را هم به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.

سعید الهویی سرمربی جدید گل گهر سیرجان و دستیار همیشگی امیر قلعه نویی به عنوان دستیار اول او در کادر فنی تیم ملی هم حضور دارد، رحمان رضایی لژیونر سابق فوتبال ایران به عنوان کمک مربی به کادر فنی تیم ملی دعوت شده و از میان وحید هاشمیان و رضا عنایتی هم یک نفر به کادر فنی اضافه خواهد شد. اگر وحید هاشمیان به دلیل دلخوری از رفتارهای فدراسیون فوتبال که او را در آستانه جام جهانی از تیم ملی کنار گذاشتند حاضر به همکاری با تیم ملی نشود، رضا عنایتی کمک مربی امیر قلعه نویی خواهد شد.

همچنین در این اردو که برای بازی با روسیه و کنیا برگزار می‌شود یک مربی بدنساز و یک مربی دروازه‌بانی هم به کادر فنی تیم ملی اضافه می‌شوند تا فدراسیون فوتبال سر فرصت مربیان خارجی را به همکاری دعوت کند.

در این اردو، علی اصغر قربانعلی پور به عنوان بدنساز و آلین دینکا به عنوان مربی دروازه‌بانی در خدمت تیم ملی هستند. آلین دینکا رومانیایی مربی دروازه‌بانی تراکتور است که از این تیم تبریزی قرض گرفته شده و قربانعلی پور هم که سابقه حضور در کادر فنی تیم‌های ملی را دارد، در صورتی که فدراسیون فوتبال به جای استخدام بدنساز خارجی دنبال جذب تمرین دهنده خارجی برود، در کادر فنی تیم ملی می‌ماند.