بستری بیش از یکصد بیمار کرونایی در بیمارستان های دانشگاهی علوم پزشکی اهواز

دکتر مهران امین از افزایش تعداد بستری‌های مبتلا به کرونا خبر داد و افزود: از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، ۲۹ نفر در بخش‌های ویژه این مراکز بستری هستند.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش مبتلایان به بیماری کرونا، در ۲۴ ساعت گذشته تعدادی بیمار جدید در بخش‌های عادی و ویژه بستری شده‌اند.
امین از مردم درخواست کرد ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در اماکن سربسته و پر ازدحام، نسبت به تزریق واکسن اهتمام جدی داشته باشند.
رییس مرکز بهداشت خوزستان وضعیت کرونا را در خوزستان هشدار دهنده عنوان کرد و گفت: دید و بازدید در ایام نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان، برگزاری دورهمی ها و آیین های خاص و سفرهای نوروزی می تواند زمینه را برای گسترش ویروس کرونا فراهم کند.
وی از تمامی هم استانی ها درخواست کرد برای دریافت دُز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.
بر اساس گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از ابتدای همه گیری کرونا تا به امروز ۵۵ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۲۴۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۰ هزار و هفت نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۲۱۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۷۷۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۹۹۵ دُز رسید.
در حال حاضر ۱۳ شهرستان وضعیت قرمز، ۴۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۴شهر در وضعیت زرد و ۱۹۳شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.