عصبانیت مجری از دست جورجینا رودریگس، نامزد کریس رونالدو

جورجینا رودریگس از تور اسپانیا برای تبلیغ فصل دوم مستند خود در نتفلیکس استفاده کرده است. شریک زندگی کریستیانو رونالدو در برنامه El Hormiguero حضور یافت تا در مورد فصل دوم مستندش و زندگی جدید خود در عربستان سعودی صحبت کند. اما اوضاع در اسپانیا برای جورجینا خوب پیش نرفت و برخی از برنامه‌های تلویزیون اسپانیا به شریک زندگی کریستیانو رونالدو به دلیل سبک زندگی نمایشی‌اش حمله کردند و مدعی شدند که او واقعیت زندگی خود را به مخاطبان نشان نداده است.

خبرنگار اسپانیایی «اما گارسیا» در برنامه «فیستا» گفت: «او در دنیای دیگری زندگی می‌کند و در حالت کلی اطلاعاتی در مورد زندگی ندارد.» گارسیا در برنامه‌ای که یکشنبه پخش شد و مخاطبان زیادی دارد، اظهارات خیلی تند و تیزی در مورد جورجینا ارائه کرد. مجری آن برنامه افزود: «این اظهارات بیجاست. به نظر من در کل جهل و کمبود اطلاعات است. او چیزی از زندگی نمی‌داند.»

جورجینا رودریگس در چند ماه گذشته پیشرفت زیادی در کارهایش داشت. او از وقتی شریک زندگی کریستیانو رونالدو شده به زنی تبدیل شده که در شبکه‌های اجتماعی برای همه فعالیت‌های خبرسازش طرفداران زیادی دارد. زندگی او در عربستان سعودی باعث شده که بیشتر از قبل خبرساز باشد، و با مستند نتفلیکسش بینندگان پرشماری جمع کرده است.

افراد خیلی زیادی از جورجینا حمایت کرده و تحسینش می‌کنند، اما در عین حال منتقدان زیادی هم دارد که منتظر کوچکترین فرصت برای کوبیدن او هستند.

منبع: خبرورزشی