استاندار: راهکار های برون رفت از مشکلات در سفر رییس جمهور به خوزستان بررسی می شود

علی اکبر حسینی محراب دوشنبه در نشست روسای ستادی ادارات صنعت، معدن و تجارت خوزستان و همچنین برخی تشکل های بخش خصوصی در محل استانداری خوزستان بیان کرد: رییس جمهور دولت سیزدهم هفت بار به خوزستان سفر داشته که نشان دهنده اهمیتی است که خوزستان برای ایشان دارد.

وی گفت: سفر پیش‌رو نیز از جمله رویدادهای مهم استان خواهد بود که فعالان بخش خصوصی می توانند با ارائه راهکارها و پیشنهاداتی کاربردی به توسعه هرچه بیشتر خوزستان کمک کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه دولت، بازار و ملت باید در کنار هم کار کنند تا مشکلات به مرور رفع شوند افزود: اگر این همکاری مستحکم‌تر شود، مشکلات بازار کمتر می شود.

وی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به بارندگی های خوب استان بخصوص طی هفته های اخیر بیان کرد: حجم آب ذخیره شده پشت سد دز و همچنین سدهای زنجیره ای کارون رضایت بخش است.

حسینی محراب آب ذخیره پشت سد دز را ۲ میلیارد و ۵۰۰ مترمکعب عنوان کرد و ادامه داد: با این میزان آب ذخیره شده پشت سد های استان، کشت تابستان و پاییز امسال با چالش کمتری همراه خواهد بود.

استاندار خوزستان به چشم انداز تعریف شده در بخش کشاورزی خوزستان اشاره کرد و گفت: در قالب یک برنامه سه ساله تلاش می شود که صنایع پایین دستی بخش کشاورزی استان رشد بیشتری یابند تا علاوه بر اشتغالزایی، خام فروشی نیز کاهش یابد.

حسینی محراب همچنین بر اجرایی شدن کامل طرح های مربوط به دولت الکترونیک در استان تاکید کرد و افزود: در صورت تکمیل سامانه ها، ارتباط حضوری ارباب رجوع در ادارات کمتر می شود و فرآیندها با شفافیت و همچنین سرعت عمل بیشتری انجام خواهند شد.

بر اساس این گزارش، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور پنجشنبه و جمعه هفته جاری دومین سفر استانی خود را به خوزستان خواهد داشت.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.