از درخواست برای تعیین وضعیت پرسنل ارکان ثالث تا ادعای رییس بانک مرکزی دولت روحانی در خصوص فروش نفت در دولت سیزدهم

از درخواست برای تعیین وضعیت پرسنل ارکان ثالث تا ادعای رییس بانک مرکزی دولت روحانی در خصوص فروش نفت در دولت سیزدهم

⬅️ادعای سخنگوی دولت: نرخ بیکاری کاهشی شده است.
 

⬅️چهار سند از جمله سند همکاری در حوزه انرژی در جریان سفر سلطان عمان به ایران بین مقام‌های دو کشور امضا شد.

 

⬅️معاون پارلمانی رئیس جمهور: «عباس علی‌آبادی» رئیس فعلی مپنا امروز به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس معرفی می‌شود.

 

⬅️فعالیت ستاد اربعین در صنعت نفت جنوب ، به ریاست مدیرعامل NISOC آغاز شد.

 

⬅️مینی پالایشگاه کهگیلویه باهدف تولید بنزین و نفت سفید در منطقه آبنارون و با اشتغالزایی ۴۰۰نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سفر دوم رییس جمهور به این استان کلنگ زنی می‌شود.

 

⬅️اقدامات شرکت آغاجاری جهت مقابله با تنش آبی جنوب شرق خوزستان تشریح شد؛ تقی زاده مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری: مجموع آب تولیدی روزانه شرکت آغاجاری ۷۰ هزار متر مکعب است که از این مقدار ۶۰ در صد بصورت مجانی به روستاها و مناطق همجوار تاسیسات و همچنین بخش شهری شهرستان امیدیه اختصاص می یابد.

 

⬅️جلیل سالاری مدیرعامل پالایش و پخش: بر اساس برنامه کیفی سازی محصولات تولیدی پالایشگاه‌های موجود در کشور، قرار است درصد نفت کوره کاهش یابد و به تولید بنزین اختصاص یابد.

 

⬅️در نشست استاندار آذربایجان‌شرقی با مدیرعامل شرکت صنایع ملی پتروشیمی ایران درباره ضرورت احداث واحدهای جدید و تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست اجرای مجتمع پتروشیمی تبریز توافق شد.

 

⬅️دبیرکل اوپک گفت این گروه از بازگشت کامل ایران به بازار نفت بعد از برداشته شدن تحریم‌ها استقبال می‌کند.

 

⬅️نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با وزیر نفت خواستار حل مشکل تعیین وضعیت نیروهای ارکان ثالث در وزارت نفت شد.

 

⬅️سخنگوی صنف جایگاه‌داران هرگونه سهمیه‌بندی جدید و تغییر قیمت بنزین را تکذیب کرد و گفت: بیش از یک سال است که سهمیه بنزین با نرخ آزاد در کارت‌های سوخت شخصی ۱۵۰ لیتر است و هیچ تغییری در سهمیه‌بندی و یا تغییر قیمت بنزین نداشته‌ایم.

 

⬅️ادعای همتی رییس بانک مرکزی دولت روحانی : عراق با ۳/۳ میلیون بشکه صادرات روزانه نفت درماه آوریل ۷/۷میلیارد دلار درآمد کسب کرد. (سرانه ماهانه ۱۸۳ دلار) ایران به خاطر تداوم تحریم حداکثر ۱/۲ میلیون بشکه ( با تخفیف) درحد ۲/۲میلیارد دلار (سرانه ماهانه ۲۵ دلار) یعنی ۱۴ درصد سرانه ماهانه عراق.

 

⬅️کمالی مدیرعامل نفت گچساران:ضخامت سنجی ۱۴۸هزار نقطه لوله ازخطوط صنعت نفت گچساران انجام شد.

 

⬅️توربین رستون (TA1750) یکی از واحدهای بهره‌برداری و فرآورشی نفت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پس از انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی و گذراندن آزمون ۷۲ ساعته با موفقیت عملیاتی شد.

 

⬅️بیات رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت : در سال گذشته با تمرکز بر رفع موانع تولید در شرکت‌های تولیدی گروه اقتصادی صندوق‌ها درآمد صندوق‌ از این منابع و با استفاده از همان زیرساخت‌های موجود افزایش یافت.

 

⬅️وزیر انرژی لبنان : با رسیدن سوخت عراق به لبنان از بحران کمبود تولید برق در این کشور کاسته شده و ساعات تامین برق خانه‌ها سه ساعت بیش‌تر می‌شود.

 

⬅️نخست‌وزیر بنگلادش با اشاره به اینکه ما طرف کسی را در جهان نمی‌گیریم و به روابط دوستانه با همه ادامه می‌دهیم، گفت: اگر قیمت نفت روسیه خوب باشد، آن را قطعا می‌خریم.

 

⬅️شرکت بازاریابی نفت عراق اعلام کرد که شرکت های نفتی چین بزرگترین خریدار نفت عراق در ماه آوریل بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.