استاندار خوزستان: نیروی انتظامی همواره به دنبال برقراری آرامش و امنیت است

سیدعلی اکبر حسینی محراب روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان که در اهواز برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات سردار صالحی، فرمانده پیشین انتظامی استان اظهار کرد: سردار صالحی در مدت حضورش اقدامات بسیار وبی انجام داد و توانست آرامش و امنیت را به خوبی در استان برقرار کند.

وی افزود: سرار میرفیضی در چندین استان مسئولیت داشته و امیدواریم که شاهد ادامه موفقیت‌های او در استان خوزستان باشیم.

حسینی محراب گفت: استان خوزستان به دلیل همراهی مردم با ولایت همیشه مورد هدف دشمنان بوده که امیدواریم با حضور سردار میرفیضی در استان، بتوان با همکاری بسیج و سایر نیروهای مسلح در بحث تامین امنیت گام‌های موثری برداریم.

استاندار خوزستان گفت: از نیروی انتظامی می‌خواهیم برای خدا و مردم تلاش کنند تا آرامش و امنیت موجود همواره برقرار باشد.

وی افزود: امروز دشمن به طرز پیچیده‌ای عمل می‌کند و نیروی انتظامی ما در مقابل باید چنین عمل کند تا نقشه‌های دشمن به نتیجه نرسد.

در ادامه سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با همت و تلاش مضاعف و با استفاده از تمام ظرفیت‌های استان، در امر خدمت رسانی به مردم استان عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر امنیت مردم، تلاش می کنیم با همکاری فرماندهی فراجا و سایر دستگاه‌ها در حوزه امنیت و آسایش گام های خوبی برداریم تا رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

فرمانده انتظامی خوزستان استفاده از دانش روز و سرعت بخشی به خدمات را از اولویت‌های کاری خود دانست و گفت: از ارائه پیشنهادات و تعامل با نخبگان، عشایر و بزرگان استان استقبال خواهیم کرد.

گفتنی است سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی در حکمی سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی را به سمت فرمانده انتظامی استان خوزستان منصوب کرد.

پیش از این سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان بود.

سردار سید محمود میرفیضی به مدت پنج سال مسئولیت فرماندهی انتظامی استان گلستان را بر عهده داشت.

فرماندهی انتظامی استان مازندران و فرماندهی انتظامی استان قم از دیگر سوابق سردار سید محمود میرفیضی است.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.