گسترش فرهنگ قرآنی؛ استوارترین ستون توسعه اجتماعی

گسترش فرهنگ قرآنی؛ استوارترین ستون توسعه اجتماعی

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی، امروز (جمعه، ۱۶ تیرماه) در پیامی به مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه صنعت نفت نوشت:  گسترش فرهنگ قرآنی و توسعه نگاه علوی، زیبنده‌ترن مسیری است که علاوه بر نقش سازنده در اعتلای کمال انسانی، استوارترین ستون توسعه اجتماعی و زمینه‌ساز تلاش و کوشش معرفت‌محور و امیدآفرین است.
وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های مخلصانه دست‌اندرکاران برگزاری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج‌البلاغه وزارت نفت افزود: از همکاران، همسران و فرزندان آنان که با حضور خود، شکوه این جشنواره نور و دانایی را دو چندان کرده‌اند، سپاسگزاری می‌کنم.
وزیر نفت ادامه داد: امیدوارم با حمایت و همراهی مدیران بخش‌های مختلف صنعت، شاهد گسترش روزافزون اجتماعات قرآنی و تقویت انس خانواده بزرگ نفت با قرآن و نهج‌البلاغه، به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه و راهنمای امت اسلامی به سوی تعالی و توسعه باشیم.
به گزارش شانا، مقدمات برگزاری هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم صنعت نفت بین چهار شرکت اصلی و ستاد وزارت نفت از سال گذشته آغاز شد. سرانجام در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه و همزمان با عید سعید غدیر خم، به میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مسابقات پایانی برگزار شد.
سرانجام ۸۵ نفر از برادران و ۴۲ نفر از خواهران همکار در این مسابقات نهایی حضور داشتند و مسابقات در ۶ مقطع برگزار شد و نفرات برتر انتخاب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.