بیانات مهم رهبر انقلاب: مسئله‌ دشمن، جمهوری اسلامی‌ است

بیانات مهم رهبر انقلاب: مسئله‌ دشمن، جمهوری اسلامی‌ است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه هفته دفاع مقدس، جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس صبح امروز (چهارشنبه، ۲۹ شهریورماه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.بخش هایی از بیانات رهبرانقلاب در این دیدار به نقل از فارس ، ایرنا به شرح زیر است؛
*خیلی خدای متعال را شاکرم که به بنده توفیق داد در این جلسه باشکوه و جامع و پرمعنا حضور پیدا کنم و تشکر می‌کنم از کسانی که ترتیب این جلسه را دادند. همچنین تشکر می‌کنم از برادران و خواهرانی که در این آغاز جلسه یک ساعت و خرده‌ای برنامه اجرا کردند. تلاوت قرآن خوب، سرودها عالی و هماهنگ، برنامه مداحی خیلی خوب، سخنران‌ها مطالب بسیار خوبی را بیان کردند. همه تقریبا آن چیزهایی که در دل ما و در ذهن ماست، در حول و حوش مسائل دفاع مقدس و ارتباطش با مردم در همین بیانات این خانم‌ها و آقایان بود.
واقعه دفاع مقدس را درست به نسل بعدی معرفی کنیم
*این خود احتیاج دارد که تأمل و تفکر شود که راهکار پیدا شود. آنچه که بنده می‌خواهم عرض کنم، این است که واقعه دفاع مقدس یک برهه برجسته و مهمی از تاریخ کشور ماست. این مقطع را، واقعه مهم را باید درست بشناسیم و به اذهان نسل‌های بعدی آن را معرفی کنیم. عقیده راسخ بنده این است که اگر نسل‌های پی در پی ما بشناسند جوانب مهم و معنادار دفاع مقدس را و بدانند که در این واقعه مهم چگونه ملت ایران توانست خود را به سکوی پیروزی برساند و در آنجا با قدرت بایستد. با سربلندی برای آنها در این شناخت درس‌های بزرگی وجود خواهد داشت.
عظمت واقعه دفاع مقدس را باید شناخت
* عقیده راسخ بنده این است که اگر جوانان ما بشناسند…برای آنها در این شناخت درسهای بزرگی وجود خواهد داشت. ما نتوانستیم تاکنون جزئیات این تابلوی عظیم و پرنقش و نگار دفاع مقدس را بشناسیم و بشناسانیم.*در دفاع مقدس از انقلاب اسلامی، از جمهوری اسلامی که محصول انقلاب اسلامی بود و از تمامیت ارضی کشور دفاع می‌شد.طرف مقابل به این سه چیز حمله کرده بود. البته جبهه اساسی دشمن، هدفش مساله تمامیت ارضی نبود، هدف آنان انقلاب بود. آنها می‎‌خواستند این انقلاب بی‌نظیر و کبیر و مهم که در ایران به برکت جانفشانی مردم اتفاق افتاده بود را سرکوب کنند.
* مسئله در جنگ عراق علیه ایران، فقط تغییر مرز و جغرافیا نبود. هویت یک ملت را هدف قرار داده بودند.
*مسئله‌ دشمن، جمهوری اسلامی‌ست؛ مسئله‌ی اصلی این است.
این خبر درحال تکمیل است…

۲۷۲۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.