حضور معاون سرمایه انسانی وزیر نفت در جمع کارکنان نفتی اهواز

حضور معاون سرمایه انسانی وزیر نفت در جمع کارکنان نفتی اهواز

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مهدی علی‌مددی بعدازظهر شنبه (۲۷ آبان‌ماه) و هیئت همراه به همراه مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به‌منظور بررسی مسائل مربوط به حوزه منابع انسانی در جمع نمایندگان کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و ملی حفاری ایران حضور یافت و نمایندگان کارکنان رسمی، قراردادی، ارکان ثالث و بانوان شاغل مطالبات و نقطه نظرات خود و مدیران منابع انسانی توضیحات خود را ارائه کردند.
وی تناسب شغل و شاغلان صنعت نفت را از مهمترین مسائل حوزه منابع انسانی خواند و گفت: بزرگترین چالش ما ورود نامتناسب نیروی انسانی است که هم نیروی انسانی، هم صنعت از این محل آسیب دیده است.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت تاکید کرد: از مهم ترین رویکردهای وزارت نفت در دولت سیزدهم همترازی در نظام پرداخت کارکنان است.
علی‌مددی افزود: وزارت نفت در نظر دارد آزمون استخدامی را با اولویت نیروهای بومی، طبق روال دهه‌های گذشته برای ارتقای جایگاه شغلی کارکنان ارکان ثالث و قراردادی برگزار کند.
علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز در این بازدید گفت: حضور شخص معاون وزیر و تیم کامل مدیریتی ایشان نشان از پیگیری و اهتمام وزارت نفت در حوزه منابع انسانی دارد که جای قدردانی و تشکر دارد.
وی با بیان این که مسائل و مواردی مأیوس‌کننده در فضای رسانه‌ای به گوش کارکنان می‌رسد، گفت: کارکنان نفت هرگز اجازه ندادند از تجمعات و مطالبات ایشان بهره‌برداری سیاسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.