یاشار سلطانی و تلخند سیاسی/ استخدام ضربدری در ملی مس/ علیخانی و خرمی‌شاد همدیگر را رسمی کردند!

زاگرونا این خبر را تائید یا تکذیب نمی کند و صرفا آن را بازنشر می دهد؛

در یک اتفاق نادر مدیرعامل شرکت ملی مس و  مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس که همزمان عضو هیات مدیره شرکت ملی مس بودند برای همدیگر مصوبه استخدام رسمی امضا کردند!

علیرغم اینکه یکی از شعارهای اصلی رئیسی عدالت محوری و رانت‌زدایی بود و بارها او و وزرایش در تریبونهای رسمی از ایجاد فرصتهای برابر و پایان دادن به رانتها و شفافیت در شرکت‌های دولتی سخن گفته‌اند، اما در شرکت ملی مس ایجاد رانت ضربدری استخدام رسمی صورت گرفته است، بر اساس یک مصوبه هیات مدیره شرکت ملی مس، خرمی‌شاد مدیرعامل وقت و فردی بنام احد علیخانی که همزمان رییس صندوق بازنشستگی مس و عضو هیات مدیره شرکت ملی مس هم بوده را با امضاء اعضاء هیات مدیره یعنی خودشان دو‌نفر، بعنوان کارمند رسمی شرکت ملی مس استخدام دائم کرده است، این بود عدالت محوری دولت انقلابی؟

اگر خرمی‌شاد و احد علیخانی فقط با چند امضا و بدون طی مراحل و رعایت ضوابط آیین نامه استخدامی و بدون سابقه کار در شرکت ملی مس به استخدام دائمی این شرکت درآمده، چرا بقیه چند هزار کارگر شرکت ملی که در معادن درحال کارگری هستند و با سختی مرارت برای خانواده‌شان تامین معاش می‌کنند با یک مصوبه مشابه استخدام نمی‌شوند؟

هرچند این دو فرد از عضویت هیات مدیره به دلیل توهین به کارگران و عملکرد سوال برانگیز عزل شدند اما آیین نامه استخدامی شرکت ملی مس نحوه استخدام و مراحل آنرا مشخص کرده است، چطور اعضای هیات مدیره برای یکی از خودشان چنین رانتی را انجام می‌دهند ولی برای کارگران نه! آیا اینگونه افراد به منافع کارگران اهمیت می‌دهند؟ و چرا وزیر صمت نسبت ابطال این مصوبات اقدامی نمی‌کند!/ تلخندسیاسی و کانال اسکان نیوز متعلق به فسادیاب یاشار سلطانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.