مدارس کهگیلویه و بویراحمد با رعایت نکات بهداشتی بازگشایی می شوند 

هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به سه وضعیت کرونایی شامل سفید، زرد و قرمز فعالیت  مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز به صورت حضوری، ترکیبی یا غیرحضوری آغاز خواهد شد. 

وی افزود: کتاب های درسی تا هفته نخست شهریورماه امسال در اختیار دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد قرار می گیرد. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران مدارس این استان امکانات مورد نیاز برای رعایت مسائل بهداشتی و ضدعفونی  کردن کلاس های درس را فراهم کنند. 

زارع پور عنوان کرد: محتواهای آموزشی تهیه و پس از بازگشایی مدارس در اختیار دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد قرار داده می شود. 

وی ابراز داشت: باید با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم به ویژه از طریق فضای مجازی به والدین دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد اطمینان  داد که فعالیت مدارس این استان با رعایت کامل نکات بهداشتی آغاز می شود. 

زارع پور گفت: تدریس مجازی به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از طریق برنامه «شاد» و آموزش های تلویزیونی انجام و آموزش هر درس  در دوره ابتدایی ۲۵ دقیقه و در دوره های متوسطه اول و دوم نیز ۳۵ دقیقه ارائه می شود. 

وی اظهار داشت: حضور و غیاب دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد به طور روزانه انجام و کلاس های درس مجازی نیز با توجه به برنامه درسی  دانش آموزان در ساعت های مشخص برگزار می شود. 

سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.