سازمان لیگ به فکر منافع خودش است/ درودگر گفت شما «فضولی» نکنید!

به گزارش خبرنگار مهر، بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان قرار بود از ساعت ۱۸‏‬ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما تصمیمات سازمان لیگ فوتبال باعث تأخیر د برگزاری این دیدار شد.

حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال هرگونه تأخیر در برگزاری بازی را مربوط به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دانست تا همین موضوع باعث پاسخگویی «علیرضا عاصم یوسفی» مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شود.

علیرضا عاصم یوسفی درباره تأخیر در برگزاری این بازی و ادعای مسئولان سازمان لیگ فوتبال گفت: ما هیچ نکته‌ای روی اسم استقلال و پرسپولیس نداریم. موظفیم به عنوان شرکت توسعه و نگهداری، تیم‌های مربوط به وزارت ورزش را مورد حمایت خود قرار دهیم. مشکل ربطی به پرسپولیس ندارد.

او با انتقاد از فضاسازی سازمان لیگ فوتبال ادامه داد: ۲۰ روز قبل مواضع خودمان را اعلام کردیم. مشکل سازمان لیگ از جایی شروع شد که آقای آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد می‌خواهد تبلیغات محیطی را خودشان انجام دهند. جلسه‌ای با حضور معاون ورزش وزیر و مسئولان مربوطه برگزار شد. در آنجا مصوب شد در راستای حمایت از باشگاه‌ها این موضوع به باشگاه‌ها اختیار شود.

یوسفی درباره واکنش سازمان لیگ به این موضوع تصریح کرد: اول آنها با استقلال مخالفت کردند و سپس با پرسپولیس! سازمان لیگ موظف است پول دریافتی بابت تبلیغات محیطی را به باشگاه‌ها بدهد اما مشخص نیست این پول به کجا می‌رود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی یادآور شد: پس از نظرات کارشناسی مصوب شد برای اجاره ورزشگاه آزادی مبلغ ۲۳۹ میلیون تومان بدون تبلیغات محیطی داده شود. برای استفاده از زمین با تبلیغات محیطی نیز یک میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان گرفته می‌شود.

او درباره اتفاقات مربوط به بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان یادآور شد: باشگاه پرسپولیس اعلام کرد زمین را بدون تبلیغات می‌خواهد. ما هم این کار را کردیم. به سازمان لیگ هم ۲۰ روز قبل اعلام کردیم مشکل را حل کند. سازمان لیگ چون منافعش در خطر است شرایط جدید را نمی‌پذیرد. او نمی‌خواهد پول باشگاه‌ها را بدهد.

یوسفی درباره ورزشگاه آزادی نیز گفت: مقام معظم رهبری درباره شرایط ورزشگاه آزدی گفتند مثل یک پیرمرد شده است. باید به آن رسیدگی شود. باید معلوم شود چه کسی این کارها را انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: ۲۰ روز است به سازمان لیگ گفته ایم تکلیف را مشخص کنید اما آقای درودگر به مجموعه ما گفته است که شما فضولی نکنید ما خودمان کار را انجام می دهیم.

وی درباره چگونگی حل این مشکل ادامه داد: وزیر ورزش در جریان قرار گرفت و به موضوع ورود کرد و کوتاه آمدیم. آقای سجادی دستور برگزاری بازی را داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.