دیدار معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی‌کاربردی کشور با قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی

 در این دیدار که صبح امروز ۲۴ خردادماه ۱۴۰۱ با حضور حمید تمیمی رییس مرکز تحصیلات تکمیلی فولاد خوزستان برگزار شد، دکتر مخبر دزفولی گزارشی از نقش برجسته و‌ کلیدی شرکت فولاد خوزستان در عرصه ملی و استانی در حوزه تولید، صادرات و ارزآوری، اشتغال پایدار، مسئولیت های اجتماعی و محرومیت زدایی، عملکرد سریع در حوادث غیرمترقبه و بحران همه گیری کرونا بیان کردند.

  دکتر کیانوش بهرهی رییس دانشگاه علمی‌کاربردی استان از همکاری شرکت فولاد خوزستان در حوزه های مختلف اجتماعی و دانشگاه علمی‌کاربردی استان، تقدیر و این اقدامات را قابل ستایش دانست.

 وی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی باید عهده‌دار توسعه نظام صنعت حرفه‌ای در سطوح آموزش عالی مهارتی باشد. 

در ادامه دکتر‌ محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی کشور با اشاره به نقش مهم شرکت فولاد خوزستان در استان درخواست نمود، جذب دانشجو از بیرون شرکت و افزایش رشته های جدید مورد بررسی قرار گیرد. 

معاون دانشگاه علمی کاربردی کشور در پایان پیشنهاد نمود، در باشگاه فولاد خوزستان هم مرکزی به منظور جذب دانشجو در حوزه های مختلف تربیت بدنی افتتاح شود.

 در این نشست دکتر مهدی رحمانی مدیرکل نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: همه ما نسبت به سازمان خود و نسبت به انقلاب و نظام وظیفه‌ای ویژه برعهده داریم.  

وی با اشاره به قول رئیس جمهور برای ایجاد اشتغال افزود: همانگونه که شاهد هستیم، بستر برای ایجاد اشتغال در حال آماده سازی است. در اداره نظارت و سنجش دانشگاه علمی و کاربردی، به جای نگاه مچ‌گیرانه، نگاه دست‌گیرانه‌ وجود دارد.  

گزارش خبرنگار ما حاکی است، پس از نشست یادشده، معاون سنجش و نظارت دانشگاه علمی‌کاربردی کشور و هیات اعزامی با همراهی حمید تمیمی رئیس دانشگاه علمی و کاربردی فولاد خوزستان، سید رضا هاشمی زاده رئیس ارزیابی و توسعه منابع انسانی و مسعود صفار مدیر هماهنگی عملیات فولادسازی، از واحد آموزش و توسعه منابع انسانی، دانشگاه علمی کاربردی و بخش فولادسازی شرکت فولاد خوزستان بازدید نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.