مدیر ارتباطات نیروهای مسلح: رفتار رسانه‌های بیگانه با نظام بی شرمانه است 

به گزارش ایرنا، سردار منصور زمانی دوشنبه شب در نشست هم اندیشی با جمعی از خبرنگاران، فعالان رسانه ای و شبکه های اجتماعی و مدیران رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: امروزه جنگ دشمنان با ایران اسلامی از نوع رسانه ای و تبلیغاتی است و با تحقق مطلوب جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب می توان با این توطئه شوم مقابله و آن را خنثی کرد. 

وی مطالبه گری و وادار کردن مسئولان به پاسخگویی را جزو رسالت خطیر  جامعه رسانه ای و مطبوعاتی خواند و اظهار داشت : لازم است که متولیان امر در پاسخگویی به مطالبه گری بحق رسانه ها آستانه تحمل خود را بالاتر ببرند و هیچ پرسشی از سوی این طیف را بی پاسخ نگذارند تا شاهد دامنه دار شدن بازار شایعات در فضای مجازی نباشیم .

وی اضافه کرد: البته چنانچه اصحاب رسانه کشور و کهگیلویه و بویراحمد سعه صدر داشته و بیش از پیش صبور باشند بهتر می توانند به وظیفه و رسالت سنگین خود که همان اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و شفاف سازی است عمل کنند. 

مدیر ارتباطات رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه اصحاب رسانه اصلاح کننده جامعه و آموزش دهنده به مردم هستند، بیان کرد: عزیزان رسانه ای باید توجه داشته باشند که انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب در رسانه های کشور و کهگیلویه و بویراحمد را پس از کسب اطمینان از صحت و قطعیت آن منتشر کنند.

سردار زمانی تنگناهای اقتصادی و معیشتی بین تمامی قشرها از جمله اصحاب رسانه را یک واقعیت غیر قابل انکار دانست و اظهار داشت : قطعا  مطالبه گری های لازم از وزارتخانه ها و سازمان های مختلف برای پیگیری مسائل، مشکلات و دغدغه های متعدد اصحاب رسانه کشور و کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود. 

به گفته سردار زمانی انتقادهای اصحاب رسانه کشور خاصه کهگیلویه و بویراحمد از مشکلات، تنگناها و نقاط ضعف از جمله در زمینه اقتصادی و معیشتی باید منصفانه و سازنده باشد تا زمینه سوء استفاده دشمنان از آن فراهم نشود.

سردار زمانی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه پیشتازان و پیشگامان جبهه فرهنگی هسنند، بیان کرد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را باید مدیریت و مراقبت کرد به طوری که علاوه بر کسب سود و منفعت لازم از آن ، به بیگانگان نیز کوچکترین باجی داده نشود. 

حضور فعال اصحاب  رسانه کهگیلویه و بویراحمد در تمام عرصه های نظام 

رییس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: اصحاب رسانه این استان در تمامی عرصه های نظام و انقلاب و در شرایط مهم،  حساس و بحرانی فعال بوده و هستند. 

سرگرد فخرالدین رضایی اظهار داشت: فعالان رسانه های استان پس از شیوع بیماری کرونا با جدیت پای کار آمده و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مطلوبی را به ویژه در زمینه واکسیناسیون انجام دادند. 

وی افزود: ۲ سال اخیر چند کارگاه آموزشی از سوی سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد برای خبرنگاران این استان برگزار شده است. 

سرگرد رضایی بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست بیان نظرها، دیدگاه ها، انتقادها، پیشنهادها، مسائل، مشکلات و دغدغه های عرصه خبر و اطلاع رسانی در کهگیلویه و بویراحمد از سوی خبرنگاران، فعالان رسانه ای و شبکه های اجتماعی و مدیران رسانه های استان بوده است. 

در این نشست هم  اندیشی برخی نمایندگان رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد از طیف ها و گرایش های مختلف به بیان دغدغه ها و دشواری های حوزه اطلاع رسانی پرداختند و خواستار حمایت های جدی و اصولی از جامعه رسانه ای این استان پرظرفیت و در عین حال کمتر توسعه یافته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.